hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.26.4.06

Uloga karakteristika osobnosti brenda u stvaranju krovnoga brenda za sportske događaje malih razmjera: primjer Gorskoga kotara u Hrvatskoj

Marko Perić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2828-4709 ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija
Ana Čuić Tanković   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4383-684X ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija
Jelena Đurkin   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1668-4967 ; Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija

Puni tekst: engleski, pdf (221 KB) str. 561-581 preuzimanja: 687* citiraj
APA 6th Edition
Perić, M., Čuić Tanković, A. i Đurkin, J. (2017). Role of Brand Personality Traits in Creating an Umbrella Brand for Small-Scale Sports Events: The Case of Gorski Kotar, Croatia. Društvena istraživanja, 26 (4), 561-581. https://doi.org/10.5559/di.26.4.06
MLA 8th Edition
Perić, Marko, et al. "Role of Brand Personality Traits in Creating an Umbrella Brand for Small-Scale Sports Events: The Case of Gorski Kotar, Croatia." Društvena istraživanja, vol. 26, br. 4, 2017, str. 561-581. https://doi.org/10.5559/di.26.4.06. Citirano 02.12.2020.
Chicago 17th Edition
Perić, Marko, Ana Čuić Tanković i Jelena Đurkin. "Role of Brand Personality Traits in Creating an Umbrella Brand for Small-Scale Sports Events: The Case of Gorski Kotar, Croatia." Društvena istraživanja 26, br. 4 (2017): 561-581. https://doi.org/10.5559/di.26.4.06
Harvard
Perić, M., Čuić Tanković, A., i Đurkin, J. (2017). 'Role of Brand Personality Traits in Creating an Umbrella Brand for Small-Scale Sports Events: The Case of Gorski Kotar, Croatia', Društvena istraživanja, 26(4), str. 561-581. https://doi.org/10.5559/di.26.4.06
Vancouver
Perić M, Čuić Tanković A, Đurkin J. Role of Brand Personality Traits in Creating an Umbrella Brand for Small-Scale Sports Events: The Case of Gorski Kotar, Croatia. Društvena istraživanja [Internet]. 2017 [pristupljeno 02.12.2020.];26(4):561-581. https://doi.org/10.5559/di.26.4.06
IEEE
M. Perić, A. Čuić Tanković i J. Đurkin, "Role of Brand Personality Traits in Creating an Umbrella Brand for Small-Scale Sports Events: The Case of Gorski Kotar, Croatia", Društvena istraživanja, vol.26, br. 4, str. 561-581, 2017. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.26.4.06

Sažetak
Važnost i pozitivni učinci sportskih događaja malih razmjera
(eng. small-scale sports events) za turizam regija u kojima se
odvijaju jesu relativno dobro istražena pojava, no mogućnosti
brendiranja tih događaja specifičnim zajedničkim nazivnikom
nisu do kraja istražene. Ovaj članak koristi se konceptima
osobnosti brenda (eng. brand personality) i
krovnoga brenda (eng. umbrella brand) u svrhu davanja
preporuka za analizu i promociju malih sportskih događaja.
Kao područje istraživanja odabrana je Hrvatska, preciznije –
Gorski kotar, kao jedna od manje razvijenih regija.
Istraživanjem su obuhvaćeni sportski događaji malih
razmjera koji se odvijaju na tom području, s konačnim ciljem
stvaranja generalnih preporuka za zajednički krovni brend
koji bi se temeljio na analizi zajedničkih svojstava svih
istraživanih događaja. Primjenom metoda istraživanja za
stolom, radionica te intervjua s organizatorima događaja
određene su po tri karakteristike za svaki od 81
promatranoga sportskog događaja. Istraživački okvir
sastavljen od 5 dimenzija osobnosti brenda (Aaker, 1997)
uzet je za kodiranje karakteristika u svojstva i njihova
kasnijega povezivanja s pripadajućim dimenzijama. Stvoren
je ukupni profil osobnosti brenda svih događaja, a rezultati
su pokazali potrebu dodavanja nove dimenzije pod nazivom
priroda (usmjeren prema prirodi) u postojeći okvir.

Ključne riječi
osobnost brenda; krovni brend; sportski događaji malih razmjera; turizam

Hrčak ID: 191038

URI
https://hrcak.srce.hr/191038

[engleski]

Posjeta: 1.032 *