hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM

Erik Ružić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Dragan Benazić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Sanja Dolenec   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5640-1466 ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Fulltext: english, pdf (317 KB) pages 501-516 downloads: 221* cite
APA 6th Edition
Ružić, E., Benazić, D. & Dolenec, S. (2017). ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM. Ekonomska misao i praksa, (2), 501-516. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/191286
MLA 8th Edition
Ružić, Erik, et al. "ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM." Ekonomska misao i praksa, vol. , no. 2, 2017, pp. 501-516. https://hrcak.srce.hr/191286. Accessed 18 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition
Ružić, Erik, Dragan Benazić and Sanja Dolenec. "ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM." Ekonomska misao i praksa , no. 2 (2017): 501-516. https://hrcak.srce.hr/191286
Harvard
Ružić, E., Benazić, D., and Dolenec, S. (2017). 'ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM', Ekonomska misao i praksa, (2), pp. 501-516. Available at: https://hrcak.srce.hr/191286 (Accessed 18 April 2021)
Vancouver
Ružić E, Benazić D, Dolenec S. ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2017 [cited 2021 April 18];(2):501-516. Available from: https://hrcak.srce.hr/191286
IEEE
E. Ružić, D. Benazić and S. Dolenec, "ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM", Ekonomska misao i praksa, vol., no. 2, pp. 501-516, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/191286. [Accessed: 18 April 2021]

Abstracts
Razvoj i uspješno upravljanje odnosima s kupcima strateška je orijentacija većine organizacija na tržištu. Pri tome prodajno osoblje igra suštinsku ulogu, a njegova uspješnost ovisi i o tome je li ono zadovoljno poslom koji obavlja. Zadovoljstvo menadžerom prodaje komponenta je koja utječe na cjelokupno zadovoljstvo poslom. Prema tome, stavovi, ponašanje i vještine (poput vještine komuniciranja) prodajnog menadžera imaju velik utjecaj na zadovoljstvo prodajnog osoblja. Svrha je ovog rada istražiti odnos između različitih komponenti učinkovite komunikacije (vještine slušanja, otvorenog komuniciranja i mogućnosti jasnog komuniciranja povratne informacije) i zadovoljstva prodajnim menadžerom te odnos između potonjeg i razvoja odnosa s kupcima. Rezultati istraživanja mogu biti korisni prodajnom menadžmentu jer ukazuju na važnost i pozitivne efekte ispravnoga komuniciranja za ostvarivanje navedenih ciljeva. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ukazujući na specifičnosti odnosa među navedenim konstruktima u prodaji.

Keywords
razvoj odnosa s kupcem; zadovoljstvo menadžerom prodaje; slušanje; otvorena komunikacija; povratna informacija

Hrčak ID: 191286

URI
https://hrcak.srce.hr/191286

Visits: 500 *