APA 6th Edition Ružić, E., Benazić, D. i Dolenec, S. (2017). ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM. Ekonomska misao i praksa, (2), 501-516. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/191286
MLA 8th Edition Ružić, Erik, et al. "ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2017, str. 501-516. https://hrcak.srce.hr/191286. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition Ružić, Erik, Dragan Benazić i Sanja Dolenec. "ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2017): 501-516. https://hrcak.srce.hr/191286
Harvard Ružić, E., Benazić, D., i Dolenec, S. (2017). 'ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 501-516. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/191286 (Datum pristupa: 16.04.2021.)
Vancouver Ružić E, Benazić D, Dolenec S. ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2017 [pristupljeno 16.04.2021.];(2):501-516. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191286
IEEE E. Ružić, D. Benazić i S. Dolenec, "ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 501-516, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191286. [Citirano: 16.04.2021.]
Sažetak Razvoj i uspješno upravljanje odnosima s kupcima strateška je orijentacija većine organizacija na tržištu. Pri tome prodajno osoblje igra suštinsku ulogu, a njegova uspješnost ovisi i o tome je li ono zadovoljno poslom koji obavlja. Zadovoljstvo menadžerom prodaje komponenta je koja utječe na cjelokupno zadovoljstvo poslom. Prema tome, stavovi, ponašanje i vještine (poput vještine komuniciranja) prodajnog menadžera imaju velik utjecaj na zadovoljstvo prodajnog osoblja. Svrha je ovog rada istražiti odnos između različitih komponenti učinkovite komunikacije (vještine slušanja, otvorenog komuniciranja i mogućnosti jasnog komuniciranja povratne informacije) i zadovoljstva prodajnim menadžerom te odnos između potonjeg i razvoja odnosa s kupcima. Rezultati istraživanja mogu biti korisni prodajnom menadžmentu jer ukazuju na važnost i pozitivne efekte ispravnoga komuniciranja za ostvarivanje navedenih ciljeva. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ukazujući na specifičnosti odnosa među navedenim konstruktima u prodaji.