hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE

Nikola Butigan   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0054-5329 ; PEMO d.o.o.

Puni tekst: hrvatski, pdf (496 KB) str. 715-746 preuzimanja: 258* citiraj
APA 6th Edition
Butigan, N. (2017). STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE. Ekonomska misao i praksa, (2), 715-746. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/191303
MLA 8th Edition
Butigan, Nikola. "STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2017, str. 715-746. https://hrcak.srce.hr/191303. Citirano 17.10.2019.
Chicago 17th Edition
Butigan, Nikola. "STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2017): 715-746. https://hrcak.srce.hr/191303
Harvard
Butigan, N. (2017). 'STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 715-746. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/191303 (Datum pristupa: 17.10.2019.)
Vancouver
Butigan N. STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.10.2019.];(2):715-746. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191303
IEEE
N. Butigan, "STRATEŠKI SAVEZI U TRGOVINI NA MALO U EUROPSKOJ UNIJI I ZEMLJAMA SREDIŠNJE I ISTOČNE EUROPE", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 715-746, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191303. [Citirano: 17.10.2019.]

Sažetak
Trgovina na malo u suvremenim je gospodarstvima ključan posrednik u uslugama između dobavljača i potrošača. U zemljama središnje i istočne Europe snažan razvoj maloprodajnog tržišta započinje nastupanjem procesa tranzicije iz centralno-planskog u tržišno gospodarstvo. U ovom procesu bitnu ulogu imali su strateški savezi kao obrazac koji poslovnim subjektima u trgovini na malo omogućuje širenje na nova tržišta, povećanje konkurentnosti, optimiziranje poslovanja i tržišni opstanak. Cilj je rada istražiti razvoj trgovine na malo i ulogu strateških saveza u navedenom procesu u Europskoj uniji i odabranim zemljama središnje i istočne Europe. Istraživanje upućuje na rast konsolidacije i koncentracije kao temeljna obilježja trgovine na malo u analiziranim zemljama tijekom proteklih dvaju desetljeća.

Ključne riječi
trgovina na malo; strateški savezi; Europska unija

Hrčak ID: 191303

URI
https://hrcak.srce.hr/191303

Posjeta: 389 *