APA 6th Edition Jadrić, M., Ćukušić, M. & Garača, Ž. (2017). ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa, (2), 747-776. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/191304
MLA 8th Edition Jadrić, Mario, et al. "ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa, vol. , no. 2, 2017, pp. 747-776. https://hrcak.srce.hr/191304. Accessed 23 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition Jadrić, Mario, Maja Ćukušić and Željko Garača. "ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ." Ekonomska misao i praksa , no. 2 (2017): 747-776. https://hrcak.srce.hr/191304
Harvard Jadrić, M., Ćukušić, M., and Garača, Ž. (2017). 'ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ', Ekonomska misao i praksa, (2), pp. 747-776. Available at: https://hrcak.srce.hr/191304 (Accessed 23 April 2021)
Vancouver Jadrić M, Ćukušić M, Garača Ž. ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2017 [cited 2021 April 23];(2):747-776. Available from: https://hrcak.srce.hr/191304
IEEE M. Jadrić, M. Ćukušić and Ž. Garača, "ANALIZA METODOLOŠKOG I TEHNOLOŠKOG ASPEKTA STUDIJSKIH PROGRAMA IZ PODRUČJA EKONOMIJE I POSLOVNE EKONOMIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ", Ekonomska misao i praksa, vol., no. 2, pp. 747-776, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/191304. [Accessed: 23 April 2021]
Abstracts Za potrebe projekta „ECONQUAL: Usvajanje načela HKO u visokoobrazovnim institucijama u polju ekonomije“, a u okviru razvoja preporuka za inoviranje i unapređenje studijskih programa u skladu s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i ishodima učenja, provedena je analiza kurikuluma na javnim visokim učilištima u Republici Hrvatskoj koja izvode studijske programe iz područja ekonomije i poslovne ekonomije. Prikupljeni su podaci o konkretnoj realizaciji studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije na partnerskim institucijama s metodološkog i tehnološkog aspekta, a sve kako bi se identificirali postojeći načini postizanja ishoda učenja i povezane provjere. Istraživanje je provedeno u okviru radionica na 7 javnih sveučilišta. Radionicama je prisustvovalo 80 sudionika, a analiza je napravljena na ukupno 128 predmeta studijskih programa. Komparativna analiza ukazala je na raznolikost izvođenja različitih vrsta nastave na visokim učilištima, iako su predavanja, seminari i radionice i vježbe najučestalije primjenjivana vrsta nastave na razini svih institucija i analiziranih predmeta. Ipak, rezultati faktorske analize ukazali su i na metodološku i tehnološku raznolikost kurikuluma. Sumarni podaci o trenutačnim, u usporedbi s planiranim unapređenjima kurikuluma na visokim učilištima, ukazali su na razliku kojoj treba obratiti posebnu pozornost prilikom planiranja modernizacije studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije.