Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-1-03

AUTODESK MAYA – MODELIRANJE KORIŠTENJEM POLIGONA

Andrija Bernik ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin, Hrvatska
Zvonimir Sabati ; Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Hrvatska
Luka Raljević ; Sveučilište Sjever, Sveučilišni centar Varaždin, Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 6.626 Kb

str. 15-29

preuzimanja: 688

citiraj


Sažetak

U završnom radu se istražuju mogućnosti modeliranja pomoću poligona. U početku se objašnjavaju razlozi odabira teme i upoznaje sa samim 3D modeliranjem i njegovim utjecajem u djelatnostima kao što su arhitektura, medicina, dizajn zabavnih sadržaja i druge. Potom se govori o programu Autodesk Maya koji je uzet kao programski alat za izradu praktičnog dijela završnog rada. U tom se poglavlju objašnjavaju alati i tehnike korištene u 3D modeliranju te se iste uspoređuju, pritom navodeći njihove prednosti i nedostatke. Također se prikazuju i objašnjavaju različiti načini teksturiranja i osvjetljenja scene. U nastavku se Maya uspoređuje sa nekolicinom drugih popularnih programa za 3D modeliranje. Predstavljene su sličnosti i razlike u radu s poligonima kod jednih i kod drugih. U praktičnom dijelu izrađen je model konceptnog automobila s priloženim setom slika završne kompozicije. Govori se oprocesu osmišljanja dizajna, izradi skice, osnovnog oblika, dodavanju rezolucije modelu, teksturiranju, postavljanju rasvjete te izradi završne kompozicije

Ključne riječi

3D modeliranje; Autodesk Maya; Poligon; Renderiranje; Teksturiranje

Hrčak ID:

192135

URI

https://hrcak.srce.hr/192135

Datum izdavanja:

15.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.430 *