hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32633/eb.3.2

Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika

Renata Ruić ; Gimnazija Franje Petrića, Zadar, Hrvatska
Žaklin Lukša ; 2 Gimnazija Josipa Slavenskog Čakovec, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (938 KB) str. 15-26 preuzimanja: 416* citiraj
APA 6th Edition
Ruić, R. i Lukša, Ž. (2017). Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika. Educatio biologiae, (3.), 15-26. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
MLA 8th Edition
Ruić, Renata i Žaklin Lukša. "Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika." Educatio biologiae, vol. , br. 3., 2017, str. 15-26. https://doi.org/10.32633/eb.3.2. Citirano 26.09.2020.
Chicago 17th Edition
Ruić, Renata i Žaklin Lukša. "Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika." Educatio biologiae , br. 3. (2017): 15-26. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
Harvard
Ruić, R., i Lukša, Ž. (2017). 'Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika', Educatio biologiae, (3.), str. 15-26. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
Vancouver
Ruić R, Lukša Ž. Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika. Educatio biologiae [Internet]. 2017 [pristupljeno 26.09.2020.];(3.):15-26. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
IEEE
R. Ruić i Ž. Lukša, "Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika", Educatio biologiae, vol., br. 3., str. 15-26, 2017. [Online]. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
Puni tekst: engleski, pdf (673 KB) str. 27-31 preuzimanja: 194* citiraj
APA 6th Edition
Ruić, R. i Lukša, Ž. (2017). Biology and chemistry teachers’ attitudes toward education for pupils’ evaluation. Educatio biologiae, (3.), 27-31. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
MLA 8th Edition
Ruić, Renata i Žaklin Lukša. "Biology and chemistry teachers’ attitudes toward education for pupils’ evaluation." Educatio biologiae, vol. , br. 3., 2017, str. 27-31. https://doi.org/10.32633/eb.3.2. Citirano 26.09.2020.
Chicago 17th Edition
Ruić, Renata i Žaklin Lukša. "Biology and chemistry teachers’ attitudes toward education for pupils’ evaluation." Educatio biologiae , br. 3. (2017): 27-31. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
Harvard
Ruić, R., i Lukša, Ž. (2017). 'Biology and chemistry teachers’ attitudes toward education for pupils’ evaluation', Educatio biologiae, (3.), str. 27-31. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
Vancouver
Ruić R, Lukša Ž. Biology and chemistry teachers’ attitudes toward education for pupils’ evaluation. Educatio biologiae [Internet]. 2017 [pristupljeno 26.09.2020.];(3.):27-31. https://doi.org/10.32633/eb.3.2
IEEE
R. Ruić i Ž. Lukša, "Biology and chemistry teachers’ attitudes toward education for pupils’ evaluation", Educatio biologiae, vol., br. 3., str. 27-31, 2017. [Online]. https://doi.org/10.32633/eb.3.2

Sažetak
Rad prikazuje rezultate empirijskog istraživanja vrednovanja kod nastavnika biologije i kemije u osnovnoj i srednjoj školi. Istraživanje se temelji na stajalištima 220 nastavnika iz cijele Hrvatske prikupljenih posebno konstruiranim upitnikom koji se sastoji od otvorenih i zatvorenih pitanja, te skale sudova. Istraživanjem su obuhvaćeni nastavnici koji su završili nastavničke i nenastavničke studije, koji su kasnije polagali psihološko-pedagošku grupu predmeta. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove nastavnika o kvaliteti njihova obrazovanja kojim su stekli kompetencije za vrednovanje učenika. Ispitivani nastavnici smatraju da predmeti potrebni za osposobljavanje nastavnika za rad nisu kvalitetno organizirani i odrađeni, a nezadovoljni su i realiziranim sadržajima i oblikom obrazovanja metodike (frontalni rad). Nastavni plan i program predmeta potrebnih za stjecanje nastavničkih kompetencija nije ispunio njihova očekivanja i stoga većina ispitivanih nastavnika smatra da tijekom studija nisu dobro pripremljeni za stvarne situacije u nastavničkoj praksi. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da nema statistički značajne razlike u nezadovoljstvu stečenim kompetencijama između nastavnika koji su završili nastavničke studije i onih koji su nastavničke kompetencije stekli kroz dodatno pedagoško-psihološko obrazovanje.

Ključne riječi
nastavnik; metodika; vrednovanje; kvaliteta

Hrčak ID: 192495

URI
https://hrcak.srce.hr/192495

[engleski]

Posjeta: 825 *