Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15255/KUI.2017.022

Kemija u nastavi:
Etimološki pristup učenju kemije

Nenad Raos ; Institut za medicinska istraživanja i medicinu rada, Ksaverska cesta 2, p.p. 291, 10 001 Zagreb
Nenad Raos (ur.)


Puni tekst: hrvatski pdf 655 Kb

str. 67-71

preuzimanja: 814

citiraj


Sažetak

Etimološki pristup učenju kemije je u tome da ne objasnimo samo što ime ili termin znači nego i da ukažemo na njegovo izvorno značenje te objasnimo kako je našao svoj put do kemije. U članku se razmatra povijest anorganske kemije kroz povijest imenovanja kemijskih elemenata. Povijest pak organske kemije otkriva, upravo kroz imena spojeva, da se temeljila prije svega na izolaciji čistih tvari iz prirodnih materijala. Etimološki pristup učenju kemije olakšava usvajanje kemijske nomenklature i terminologije te povezuje kemiju s drugim djelatnostima (filologijom, historiografijom, ekonomijom, politikom).


Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna.

Ključne riječi

nastava kemije; povijest kemije; jezikoslovlje; kemijska nomenklatura; kemijska terminologija

Hrčak ID:

192629

URI

https://hrcak.srce.hr/192629

Datum izdavanja:

30.1.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.604 *