hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Rumunjsko tržište farmera. Pristup putem modela Logit Multinomial

Cristian Dragoş ; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie
Vincenţiu Vereş ; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie

Puni tekst: engleski, pdf (437 KB) str. 291-308 preuzimanja: 1.510* citiraj
APA 6th Edition
Dragoş, C. i Vereş, V. (2007). Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 25 (2), 291-308. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18233
MLA 8th Edition
Dragoş, Cristian i Vincenţiu Vereş. "Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol. 25, br. 2, 2007, str. 291-308. https://hrcak.srce.hr/18233. Citirano 27.10.2021.
Chicago 17th Edition
Dragoş, Cristian i Vincenţiu Vereş. "Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci 25, br. 2 (2007): 291-308. https://hrcak.srce.hr/18233
Harvard
Dragoş, C., i Vereş, V. (2007). 'Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach', Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 25(2), str. 291-308. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18233 (Datum pristupa: 27.10.2021.)
Vancouver
Dragoş C, Vereş V. Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci [Internet]. 2007 [pristupljeno 27.10.2021.];25(2):291-308. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18233
IEEE
C. Dragoş i V. Vereş, "Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol.25, br. 2, str. 291-308, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18233. [Citirano: 27.10.2021.]

Sažetak
Ovaj članak analizira stanje tržišta farmera u Rumunjskoj i stav o glavnim suparnicima: specijalizirane trgovine i supermarketi. Koristi se logit model kako bi se procijenilo one karakteristike potrošača koje određuju njihovu sklonost prema određenom obliku komercijalizacije svježih poljoprivrednih proizvoda. Rezultati modela pokazuju da tržište farmera može zadržati jedan relativno stabilan segment potrošača jer je bolji od ostalih konkurenata po: cijeni, po zemljopisnom položaju bliži je potrošačima, po svježini i raznolikosti proizvoda.

Ključne riječi
Poljoprivredni proizvodi; tržište farmera; Rumunjska; logit multi- multinomial

Hrčak ID: 18233

URI
https://hrcak.srce.hr/18233

[engleski]

Posjeta: 1.935 *