hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje

Marina Balažinec   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9762-0668 ; III. Osnovna škola Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (889 KB) str. 177-182 preuzimanja: 940* citiraj
APA 6th Edition
Balažinec, M. (2017). Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje. Educatio biologiae, (3.), 177-182. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/192689
MLA 8th Edition
Balažinec, Marina. "Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje." Educatio biologiae, vol. , br. 3., 2017, str. 177-182. https://hrcak.srce.hr/192689. Citirano 23.09.2020.
Chicago 17th Edition
Balažinec, Marina. "Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje." Educatio biologiae , br. 3. (2017): 177-182. https://hrcak.srce.hr/192689
Harvard
Balažinec, M. (2017). 'Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje', Educatio biologiae, (3.), str. 177-182. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/192689 (Datum pristupa: 23.09.2020.)
Vancouver
Balažinec M. Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje. Educatio biologiae [Internet]. 2017 [pristupljeno 23.09.2020.];(3.):177-182. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/192689
IEEE
M. Balažinec, "Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje", Educatio biologiae, vol., br. 3., str. 177-182, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/192689. [Citirano: 23.09.2020.]

Sažetak
Suvremena nastava stavlja učenike u središte nastavnog procesa, a cilj joj je podučiti učenike kako primijeniti stečena znanja u životnim situacijama i pripremiti ih na život koji zahtjeva snalažljivost i brzu prilagodbu. Da bi stekli znanje i vještine učenici prije svega trebaju biti motivirani za rad i učenje. U svojoj praksi koristim niz suvremenih nastavnih strategija koje mi pomažu da motiviram učenike i da osmislim zanimljive nastavne satove u kojima će učenici aktivno sudjelovati. Rad pruža prikaz obrade nastavnog sata Sjemenka-klijanje u petom razredu osnovne škole uz pomoć nastavnih strategija. U radu su opisane nastavne strategije: Oluja ideja, Proučavanje slučaja (engl. Case study) i Didaktičke igra Tabu s ciljem prenošenja i dijeljenja ideja, iskustva, različitih metoda i strategija obrade nastavnog gradiva među kolegama. Anketnim listićima ispitano je mišljenja učenika o etapi obrade izvedene pomoću nastavne strategije Proučavanje slučaja, a rezultati su pokazali da učenike najviše veseli praktični rad, a nastavna strategija Proučavanje slučaja u njima budi pozitivne osjećaje što je izuzetno bitno za motivaciju učenika.

Ključne riječi
nastavna strategija Proučavanje slučaja; struktura istraživačkog rada; utjecaj strukture tla na zadržavanje vode; motivacija

Hrčak ID: 192689

URI
https://hrcak.srce.hr/192689

[engleski]

Posjeta: 1.175 *