hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA

Ranka Đurđević ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Martina Podboj   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8326-8165 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (490 KB) str. 245-261 preuzimanja: 228* citiraj
APA 6th Edition
Đurđević, R. i Podboj, M. (2016). IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA. Strani jezici, 45. (3-4.), 245-261. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193105
MLA 8th Edition
Đurđević, Ranka i Martina Podboj. "IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA." Strani jezici, vol. 45., br. 3-4., 2016, str. 245-261. https://hrcak.srce.hr/193105. Citirano 18.09.2020.
Chicago 17th Edition
Đurđević, Ranka i Martina Podboj. "IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA." Strani jezici 45., br. 3-4. (2016): 245-261. https://hrcak.srce.hr/193105
Harvard
Đurđević, R., i Podboj, M. (2016). 'IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA', Strani jezici, 45.(3-4.), str. 245-261. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193105 (Datum pristupa: 18.09.2020.)
Vancouver
Đurđević R, Podboj M. IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA. Strani jezici [Internet]. 2016 [pristupljeno 18.09.2020.];45.(3-4.):245-261. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193105
IEEE
R. Đurđević i M. Podboj, "IZBJEGLICE KAO POSEBNA KATEGORIJA UČENIKA INOG JEZIKA", Strani jezici, vol.45., br. 3-4., str. 245-261, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193105. [Citirano: 18.09.2020.]

Sažetak
U jeku intenzivnih izbjegličkih kretanja Hrvatska se nedavno našla u dosad nepoznatoj poziciji tranzitne, ali i prihvatne zemlje izbjeglica. Tako se suočila s institucionalnim problemima njihova prihvata, a jedan od njih je i organiziranje i provođenje zakonom zajamčenih tečajeva hrvatskog jezika. Ovaj rad tematizira poučavanje izbjeglica kao posebno ranjive skupine učenika inog jezika, povezujući dvije međusobno nedjeljive dimenzije ove problematike – institucionalnu i primijenjenolingvističku. Navode se problemi i izazovi s kojima se u procesu poučavanja inog jezika susreću učenici izbjeglice i njihovi poučavatelji te neka moguća rješenja. Opisan je i kontekst aktualne izbjegličke problematike, čije je razumijevanje presudno za razvoj nastavnih programa i materijala te rad s tom skupinom učenika.

Ključne riječi
izbjeglice; poučavanje ranjivih skupina učenika; hrvatski kao ini jezik

Hrčak ID: 193105

URI
https://hrcak.srce.hr/193105

[engleski]

Posjeta: 431 *