Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Primjena bibliodrame u kurikulu studija Socijalne teme socijalnog rada

Zdravka Leutar ; Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu Studijski centar socijalnog rada


Puni tekst: engleski pdf 79 Kb

str. 10-10

preuzimanja: 121

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 191 Kb

str. 9-28

preuzimanja: 471

citiraj


Sažetak

Rad se bavi primjenom bibliodrame u kurikulu Studija socijalnog rada. U uvodnom dijelu prikazan je teorijski koncept bibliodrame i strukturalna razrada edukacije bibliodrame sa studentima. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u iskustva studenata u primjeni bibliodrame u socijalnom radu. Istraživanje je provedeno nakon završene edukacije iz bibliodrame i svih aktivnosti povezanih s ovim izbornim kolegijem. U istraživanju je sudjelovalo 30 studenata u Zagrebu i Mostaru. Primijenjena je kvalitativna metodologija. Studenti su polustrukturiranim intervjuom davali iskaze, nalazi su obrađeni tematskom analizom. Glavne tri teme su se nametnule kao rezultat primjene bibliodrame u kurikulu Studija: rad na sebi, kvaliteta interpersonalnih odnosa i stjecanje znanja i vještina važnih za profesiju socijalnog rada i drugih pomažućih profesija. Nalazi upućuju na važnost bibliodrame kao duhovne metode osnaživanja na studentskoj razini, njezinoj primjeni u socijalnom radu s korisnicima te resursu osnaživanja u pomažućim profesijama.

Ključne riječi

bibliodrama; duhovnost; rad na sebi; interpersonalni odnosi; psihodinamika grupe

Hrčak ID:

193339

URI

https://hrcak.srce.hr/193339

Datum izdavanja:

13.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.366 *