Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave

Ivana Paula Gortan-Carlin orcid id orcid.org/0000-0001-9277-4318 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli , Pula, Hrvatska
Snježana Močinić orcid id orcid.org/0000-0002-6230-2480 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli , Pula, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 327 Kb

str. 511-526

preuzimanja: 392

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 327 Kb

str. 526-526

preuzimanja: 904

citiraj


Sažetak

Inicijalno obrazovanje priprema učitelje za izvođenje nastave Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje i glazbeno stvaralaštvo. U radu se raspravlja o procesu stjecanja glazbenih kompetencija za izvođenje glazbenih aktivnosti u osnovnoj školi s obzirom na ishode učenja glazbenih kolegija tijekom petogodišnjeg učiteljskog studija. U empirijskom dijelu rada analizirali smo rezultate samoprocjene učitelja nižih razreda osnovnih škola (N=160) o glazbenim područjima i elementima koje oni koriste i smatraju važnim za izvođenje nastave Glazbene kulture. Ista pitanja postavljena su studentima integriranog Učiteljskog studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=95) kako bismo utvrdili njihova mišljenja o važnosti stjecanja specifičnih glazbenih kompetencija za budući rad u nastavi Glazbene kulture. Autorice predlažu Kolbov model iskustvenog učenja kao jedan od mogućih rješenja za stjecanje glazbenih kompetencija u inicijalnom obrazovanju budućih učitelja.

Ključne riječi

glazbena kultura; Kolbov model; metodika; osnovnoškolsko obrazovanje

Hrčak ID:

193649

URI

https://hrcak.srce.hr/193649

Datum izdavanja:

7.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.189 *