hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Utjecaj socijalnog konteksta na obrazovanje mladih koji izlaze iz alternativne skrbi

Maria Groinig ; Department of Social Pedagogy and Inclusive Education, Institute of Educational Science and Research, Alpen-Adria University Klagenfurt, Universitaetstrasse 65-68, A-9020 Klagenfurt, Austria.
Stephan Sting ; Department of Social Pedagogy and Inclusive Education, Institute of Educational Science and Research, Alpen-Adria University Klagenfurt, Universitaetstrasse 65-68, A-9020 Klagenfurt, Austria.

Puni tekst: engleski, pdf (349 KB) str. 278-287 preuzimanja: 77* citiraj
APA 6th Edition
Groinig, M. i Sting, S. (2017). Educational pathways and the influence of social context conditions on educational biographies of care leavers. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53 (Supplement), 278-287. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193760
MLA 8th Edition
Groinig, Maria i Stephan Sting. "Educational pathways and the influence of social context conditions on educational biographies of care leavers." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 53, br. Supplement, 2017, str. 278-287. https://hrcak.srce.hr/193760. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Groinig, Maria i Stephan Sting. "Educational pathways and the influence of social context conditions on educational biographies of care leavers." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 53, br. Supplement (2017): 278-287. https://hrcak.srce.hr/193760
Harvard
Groinig, M., i Sting, S. (2017). 'Educational pathways and the influence of social context conditions on educational biographies of care leavers', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53(Supplement), str. 278-287. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193760 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Groinig M, Sting S. Educational pathways and the influence of social context conditions on educational biographies of care leavers. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2017 [pristupljeno 07.12.2019.];53(Supplement):278-287. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193760
IEEE
M. Groinig i S. Sting, "Educational pathways and the influence of social context conditions on educational biographies of care leavers", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.53, br. Supplement, str. 278-287, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193760. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Ovim člankom željeli smo pružiti informacije o aktualnom istraživanju koje se bavi obrazovanjem i radom mladih koji izlaze iz alternativne skrbi u Austriji. U radu se na temelju postojećih podataka prikazuje tranzicija i obrazovna situacija ove skupine mladih, a zatim se daje prikaz istraživačkog projekta "Mogućnosti obrazovanja i utjecaj socijalnog konteksta na obrazovne biografije mladih koji izlaze iz alternativne skrbi". U biografski usmjerenoj kvalitativnoj studiji korišteni su narativni intervjui i analiza mreža kako bi se utvrdilo je li i na koji način obrazovanje mladih koji izlaze iz alternativne skrbi bilo onemogućeno, što im je otvorilo put i kakav su utjecaj imale društvene okolnosti na njihove obrazovne biografije. Na kraju su prikazani početni rezultati istraživanja prikazom primjera slučaja "Chantal".

Ključne riječi
mladi koji izlaze iz alternativne skrbi; obrazovne biografije; kvalitativno istraživanje

Hrčak ID: 193760

URI
https://hrcak.srce.hr/193760

[engleski]

Posjeta: 161 *