Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Utjecaj socijalnog konteksta na obrazovanje mladih koji izlaze iz alternativne skrbi

Maria Groinig ; Department of Social Pedagogy and Inclusive Education, Institute of Educational Science and Research, Alpen-Adria University Klagenfurt, Universitaetstrasse 65-68, A-9020 Klagenfurt, Austria.
Stephan Sting ; Department of Social Pedagogy and Inclusive Education, Institute of Educational Science and Research, Alpen-Adria University Klagenfurt, Universitaetstrasse 65-68, A-9020 Klagenfurt, Austria.


Puni tekst: engleski pdf 349 Kb

str. 278-287

preuzimanja: 358

citiraj


Sažetak

Ovim člankom željeli smo pružiti informacije o aktualnom istraživanju koje se bavi obrazovanjem i radom mladih koji izlaze iz alternativne skrbi u Austriji. U radu se na temelju postojećih podataka prikazuje tranzicija i obrazovna situacija ove skupine mladih, a zatim se daje prikaz istraživačkog projekta "Mogućnosti obrazovanja i utjecaj socijalnog konteksta na obrazovne biografije mladih koji izlaze iz alternativne skrbi". U biografski usmjerenoj kvalitativnoj studiji korišteni su narativni intervjui i analiza mreža kako bi se utvrdilo je li i na koji način obrazovanje mladih koji izlaze iz alternativne skrbi bilo onemogućeno, što im je otvorilo put i kakav su utjecaj imale društvene okolnosti na njihove obrazovne biografije. Na kraju su prikazani početni rezultati istraživanja prikazom primjera slučaja "Chantal".

Ključne riječi

mladi koji izlaze iz alternativne skrbi; obrazovne biografije; kvalitativno istraživanje

Hrčak ID:

193760

URI

https://hrcak.srce.hr/193760

Datum izdavanja:

16.2.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 970 *