Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.11608/sgnj.2017.22.042

Uloga medicinske sestre/tehničara u terapijskom radu s djetetom s hiperaktivnim poremećajem/poremećajem pažnje [ADHD] The role of nurse/technician in therapeutic workflow with a child with hyperactive disorder/attention deficit disorder [ADHD]

Kata Rajič ; Klinika za dječje bolesti Zagreb, Klaićeva, 10000 Zagreb Croatia
Leon Hudorović ; Zdravstveno veleučilište Zagreb, Mlinarska cesta 38, 10000 Zagreb, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 457 Kb

str. 215-223

preuzimanja: 1.327

citiraj


Sažetak

Hiperaktivni poremećaj /poremećaj pažnje [od engl. Attention Deficit Hyperactivity Disorder – ADHD] jedan je od najučestalijih poremećaja u dječjoj dobi. Simptomi i specifičnosti ovisni su o starosnoj dobi djeteta.Rano otkrivanje i pravodobni početak liječenja [modifikacija ponašanja, trening učenja, individualna psihoterapija i/ili obiteljska psihoterapija] i kontinuirano vođenje i savjetovanje roditelja poboljšavaju prognozu bolesti i usmjeravaju hiperaktivno ponašanje/
poremećaje pažnje u konstruktivno i kreativno ponašanje. Opisuju se recentno verificirane znanstvene metode/postupci za svakodnevnu uporabu.

Ključne riječi

ADHD; medicinska sestra; stupanj zadovoljstva; rehabilitacija

Hrčak ID:

193850

URI

https://hrcak.srce.hr/193850

Datum izdavanja:

19.12.2017.

Posjeta: 2.052 *