hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

PARTICIPACIJA KAO DIMENZIJA ŠKOLE

Monika Mithans ; Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, Slovenija
Milena Milena Ivanuš Grmek ; Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, Slovenija
Branka Čagran ; Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, Slovenija

Puni tekst: njemački, pdf (26 MB) str. 83-91 preuzimanja: 113* citiraj
APA 6th Edition
Mithans, M., Milena Ivanuš Grmek, M. i Čagran, B. (2017). PARTIZIPATION ALS SCHULISCHE DIMENSION. Život i škola, LXIII (1), 83-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/193881
MLA 8th Edition
Mithans, Monika, et al. "PARTIZIPATION ALS SCHULISCHE DIMENSION." Život i škola, vol. LXIII, br. 1, 2017, str. 83-91. https://hrcak.srce.hr/193881. Citirano 11.05.2021.
Chicago 17th Edition
Mithans, Monika, Milena Milena Ivanuš Grmek i Branka Čagran. "PARTIZIPATION ALS SCHULISCHE DIMENSION." Život i škola LXIII, br. 1 (2017): 83-91. https://hrcak.srce.hr/193881
Harvard
Mithans, M., Milena Ivanuš Grmek, M., i Čagran, B. (2017). 'PARTIZIPATION ALS SCHULISCHE DIMENSION', Život i škola, LXIII(1), str. 83-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/193881 (Datum pristupa: 11.05.2021.)
Vancouver
Mithans M, Milena Ivanuš Grmek M, Čagran B. PARTIZIPATION ALS SCHULISCHE DIMENSION. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 11.05.2021.];LXIII(1):83-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193881
IEEE
M. Mithans, M. Milena Ivanuš Grmek i B. Čagran, "PARTIZIPATION ALS SCHULISCHE DIMENSION", Život i škola, vol.LXIII, br. 1, str. 83-91, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/193881. [Citirano: 11.05.2021.]

Sažetak
Razvoj demokratskih kompetencija i vrijednosti smatra se najvišim ciljem u učionici. Važan element za postizanje ovoga cilja participacija je učenika. U ovom istraživanju participacije učenika uvjetovane su ocjenom i zemljom.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 322 učenika iz austrijskih škola i 458 iz slovenskih škola. 283 učenika pohađa peti, 268 osmi i 229 jedanaesti razred. Rezultati pokazuju značajne razlike u percepciji participacije učenika (p = 0,000) u korist učenika austrijskih škola.
Nije bilo značajnih razlika među ocjenama vezano uz percepciju participacije učenika.
Rezultati pokazuju da unatoč dokazanim prednostima, formalnom uključivanju i zahtjevom za aktivnim sudjelovanjem učenika, ono još uvijek nije pronašlo svoje mjesto u školskoj praksi

Ključne riječi
Austrija; Slovenija; učeničko participiranje

Hrčak ID: 193881

URI
https://hrcak.srce.hr/193881

[engleski] [njemački]

Posjeta: 352 *