hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-05

ANALIZA ODNOSA S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA PRI PROMOCIJI NOVIH PROIZVODA NA INTERNETU

Mile Čolić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb, Hrvatska
Ivan Dunđer ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (727 KB) str. 152-161 preuzimanja: 372* citiraj
APA 6th Edition
Čolić, M. i Dunđer, I. (2015). ANALIZA ODNOSA S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA PRI PROMOCIJI NOVIH PROIZVODA NA INTERNETU. Polytechnic and design, 3 (2), 152-161. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-05
MLA 8th Edition
Čolić, Mile i Ivan Dunđer. "ANALIZA ODNOSA S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA PRI PROMOCIJI NOVIH PROIZVODA NA INTERNETU." Polytechnic and design, vol. 3, br. 2, 2015, str. 152-161. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-05. Citirano 13.06.2021.
Chicago 17th Edition
Čolić, Mile i Ivan Dunđer. "ANALIZA ODNOSA S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA PRI PROMOCIJI NOVIH PROIZVODA NA INTERNETU." Polytechnic and design 3, br. 2 (2015): 152-161. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-05
Harvard
Čolić, M., i Dunđer, I. (2015). 'ANALIZA ODNOSA S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA PRI PROMOCIJI NOVIH PROIZVODA NA INTERNETU', Polytechnic and design, 3(2), str. 152-161. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-05
Vancouver
Čolić M, Dunđer I. ANALIZA ODNOSA S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA PRI PROMOCIJI NOVIH PROIZVODA NA INTERNETU. Polytechnic and design [Internet]. 2015 [pristupljeno 13.06.2021.];3(2):152-161. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-05
IEEE
M. Čolić i I. Dunđer, "ANALIZA ODNOSA S JAVNOŠĆU I DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA PRI PROMOCIJI NOVIH PROIZVODA NA INTERNETU", Polytechnic and design, vol.3, br. 2, str. 152-161, 2015. [Online]. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-05

Sažetak
Ovim radom istražit će se uloga odnosa s
javnošću pri promoviranju novih proizvoda,
ukazat će se na negativne strane novih proizvoda
te ponuditi rješenja koja ne ugrožavaju zdravlje
i okoliš. U prvom dijelu rada prikazat će
se proizvodi u najboljem svjetlu sa svojim
pozitivnim i razvojnim karakteristikama, potom
će se prikazati negativne strane proizvoda koje
izazivaju razne etičke dileme, a zatim će se
predstaviti alternativna rješenja za uvođenje
novih proizvoda koji ne štete zdravlju i okolišu.
U drugom dijelu rada provest će se istraživanja
internetskih portala koji promoviraju nove
hrvatske i strane proizvode. Istražit će se kojoj
vrsti internetskih portala pripadaju, s obzirom
na sadržajne karakteristike oglašavanja i
publiciteta te će se utvrditi razina društveno
odgovornog poslovanja tvrtki koje su kreatori
novih proizvoda. Osnovna hipoteza rada jest
da internetski portali koji sadrže informacije o
novim proizvodima u većini slučajeva ne promiču
društveno odgovorno poslovanje.

Ključne riječi
internetski portali; informacija; odnosi s javnošću; novi proizvodi; društveno odgovorno poslovanje

Hrčak ID: 194626

URI
https://hrcak.srce.hr/194626

[engleski]

Posjeta: 664 *