hrcak mascot   Srce   HID

Review article
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-10

RAZINA OBRAZOVANJA UTJEČE NA PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI, A TIME I NA BRŽI GOSPODARSKI RAST – SLIČNOSTI I RAZLIKE HRVATSKE I FINSKE

Sanja Bračun ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Informatičko–računarski odjel, Zagreb, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (1 MB) pages 195-207 downloads: 371* cite
APA 6th Edition
Bračun, S. (2015). RAZINA OBRAZOVANJA UTJEČE NA PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI, A TIME I NA BRŽI GOSPODARSKI RAST – SLIČNOSTI I RAZLIKE HRVATSKE I FINSKE. Polytechnic and design, 3 (2), 195-207. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-10
MLA 8th Edition
Bračun, Sanja. "RAZINA OBRAZOVANJA UTJEČE NA PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI, A TIME I NA BRŽI GOSPODARSKI RAST – SLIČNOSTI I RAZLIKE HRVATSKE I FINSKE." Polytechnic and design, vol. 3, no. 2, 2015, pp. 195-207. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-10. Accessed 30 Jul. 2021.
Chicago 17th Edition
Bračun, Sanja. "RAZINA OBRAZOVANJA UTJEČE NA PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI, A TIME I NA BRŽI GOSPODARSKI RAST – SLIČNOSTI I RAZLIKE HRVATSKE I FINSKE." Polytechnic and design 3, no. 2 (2015): 195-207. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-10
Harvard
Bračun, S. (2015). 'RAZINA OBRAZOVANJA UTJEČE NA PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI, A TIME I NA BRŽI GOSPODARSKI RAST – SLIČNOSTI I RAZLIKE HRVATSKE I FINSKE', Polytechnic and design, 3(2), pp. 195-207. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-10
Vancouver
Bračun S. RAZINA OBRAZOVANJA UTJEČE NA PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI, A TIME I NA BRŽI GOSPODARSKI RAST – SLIČNOSTI I RAZLIKE HRVATSKE I FINSKE. Polytechnic and design [Internet]. 2015 [cited 2021 July 30];3(2):195-207. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-10
IEEE
S. Bračun, "RAZINA OBRAZOVANJA UTJEČE NA PODUZETNIČKE AKTIVNOSTI, A TIME I NA BRŽI GOSPODARSKI RAST – SLIČNOSTI I RAZLIKE HRVATSKE I FINSKE", Polytechnic and design, vol.3, no. 2, pp. 195-207, 2015. [Online]. https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2015-3-2-10

Abstracts
Razina obrazovanja direktan je rezultat
obrazovnog sustava. Hrvatski i finski obrazovni
sustavi posve su različiti. Ne samo po svojoj
temeljnoj osnovi i ulaganjima već i po
rezultatima. Cilj ovog istraživanja je potvrditi
kako razina obrazovanja u oba obrazovna
sustava imaju isti utjecaj i smjer na poduzetničke
aktivnosti. Poduzetnička aktivnost ne ovisi
isključivo o razini obrazovanja poduzetnika, no
njen utjecaj je značajan i vrijedan istraživanja.
Poduzetnici koji na tržište rada dolaze iz
finskog i hrvatskog obrazovnog sustava su različiti.
Različite su i njihove poduzetničke kompetencije.
Ono što im je zajedničko je veza između razine
obrazovanja i poduzetničkih aktivnosti. S rastom
obrazovne razine rastu i poduzetničke aktivnosti.
S rastom obrazovne razine, raste i mogućnost
prepoznavanja prilika na tržištu, što je iznimno
važan poticaj za pokretanje poduzetničkog
pothvata. Ono na što obrazovna razina nema
utjecaja, niti u jednoj zemlji je njihovo odustajanje
od poduzetničkog pothvata.
Na svim razinama je već dulje vrijeme
prepoznata potreba reforme hrvatskog
obrazovnog sustava, no bez osiguranih dostatnih
financijskih sredstava i podrške političkih i
društvenih struktura ona se ne može provesti.
Dio te reforme treba biti i uvođenje obrazovanja
za poduzetništvo, i to ne isključivo kao dio
visokoškolskog obrazovanja, već i kao dio
srednjoškolskog te cjeloživotnog obrazovanja.

Keywords
obrazovni sustav; gospodarski rast; razina obrazovanj; poduzetnička aktivnosti; prepoznavanje prilika na tržišt; uspješnost poduzetničkog pothvata

Hrčak ID: 194631

URI
https://hrcak.srce.hr/194631

[english]

Visits: 536 *