Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2017-5-4-06

PRIMJENA ARCS-V MODELA MOTIVACIJE U PLANIRANJU I OBLIKOVANJU EDUKATIVNE RAČUNALNE VIDEO-IGRE

Ivan Blesić ; Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, Srbija
Uroš Nedeljković orcid id orcid.org/0000-0001-5180-4365 ; Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad, Srbija


Puni tekst: engleski pdf 480 Kb

str. 280-286

preuzimanja: 703

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 460 Kb

str. 280-286

preuzimanja: 336

citiraj


Sažetak

ARCS–V model motivacije predstavlja sintezu
voljno–motivacijskih koncepata i teorija te služi
kao osnova za prigodni motivacijski dizajnproces.
Rad započinje predstavljanjem modela
i objašnjenjem njegove implementacije s ciljem
postizanja predvidivog porasta motivacijskog
apela instrukcija ciljanoj publici. U nastavku je
izvršena analiza postojećeg sadržaja instrukcije
edukativne kampanje, izdvojene su njezine
motivacijske deficijencije te je, kao motivacijsko
rješenje, razvijena edukativna računalna videoigra.
Raspravlja se o vrstama aktivnosti u videoigrama
i o pogodnosti istih za prenošenje sadržaja
instrukcije.

Ključne riječi

ARCS-V model motivacije; edukativna kampanja; edukativna video-igra

Hrčak ID:

195176

URI

https://hrcak.srce.hr/195176

Datum izdavanja:

2.2.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.578 *