APA 6th Edition Sokol, S. i Vrbošić, V. (2017). DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE. Život i škola, LXIII (2), 97-112. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195180
MLA 8th Edition Sokol, Stjepan i Vesna Vrbošić. "DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE." Život i škola, vol. LXIII, br. 2, 2017, str. 97-112. https://hrcak.srce.hr/195180. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition Sokol, Stjepan i Vesna Vrbošić. "DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE." Život i škola LXIII, br. 2 (2017): 97-112. https://hrcak.srce.hr/195180
Harvard Sokol, S., i Vrbošić, V. (2017). 'DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE', Život i škola, LXIII(2), str. 97-112. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195180 (Datum pristupa: 20.01.2021.)
Vancouver Sokol S, Vrbošić V. DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE. Život i škola [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.01.2021.];LXIII(2):97-112. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195180
IEEE S. Sokol i V. Vrbošić, "DOMAĆA ZADAĆA IZMEĐU TEORIJE I PRAKSE", Život i škola, vol.LXIII, br. 2, str. 97-112, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195180. [Citirano: 20.01.2021.]
Sažetak U Osnovnoj školi „Vijenac“ provodi se projekt „Domaća zadaća – iznimka, a ne pravilo“, na tragu suvremenih europskih i svjetskih rješenja, radi propitivanja svrhovitosti domaće zadaće i unaprjeđivanja nastavnoga procesa. Provedeno je istraživanje u kojem su anketirani učenici, roditelji i učitelji Osnovne škole „Vijenac“. Cilj istraživanja bio je propitati razmišljanja učenika, učitelja i roditelja o realizaciji projekta „Domaća zadaća – iznimka, a ne pravilo“ o promjenama u nastavnome procesu, utjecaju projekta na samostalnost učenika i njihovu aktivnost te provjeravanju utjecaja na mogućnost izbora samovrednovanja. Provedeno istraživanje pokazalo je da su učenici prepoznali vrijednosti projekta u odnosu na izvedbu nastavnoga sata (istaknuti ishodi učenja, mogućnost izbora zadataka, jasne upute za pripremu za sljedeći nastavni sat), njihovu aktivnost (više rada na nastavnome satu i u procesu učenja) i samovrednovanje. Iz istraživanja je razvidno da su učitelji, kao ključni subjekti nastavnoga procesa, prihvatili osobnu odgovornost za uspjeh učenika dosljednom primjenom dogovorenih zaključaka Učiteljskoga vijeća. Odgovori roditelja upućuju na njihovo, još uvijek, tradicionalno shvaćanje nastave te nedovoljno povjerenje u sposobnosti učenika za samovrednovanje. U radu su prezentirani dobiveni rezultati koji potvrđuju ostvarivanje cilja i svrhe projekta.