hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Prikaz profesionalnih zanimanja na najgledanijim hrvatskim televizijskim postajama – odraz stvarnosti ili iluzija?

Irena Oroz Štancl   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3980-2575 ; doktorandica na poslijediplomskom doktorskom studiju Informacijske i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (211 KB) str. 49-68 preuzimanja: 606* citiraj
APA 6th Edition
Oroz Štancl, I. (2018). Prikaz profesionalnih zanimanja na najgledanijim hrvatskim televizijskim postajama – odraz stvarnosti ili iluzija?. MediAnali, 12 (15), 49-68. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195550
MLA 8th Edition
Oroz Štancl, Irena. "Prikaz profesionalnih zanimanja na najgledanijim hrvatskim televizijskim postajama – odraz stvarnosti ili iluzija?." MediAnali, vol. 12, br. 15, 2018, str. 49-68. https://hrcak.srce.hr/195550. Citirano 12.06.2021.
Chicago 17th Edition
Oroz Štancl, Irena. "Prikaz profesionalnih zanimanja na najgledanijim hrvatskim televizijskim postajama – odraz stvarnosti ili iluzija?." MediAnali 12, br. 15 (2018): 49-68. https://hrcak.srce.hr/195550
Harvard
Oroz Štancl, I. (2018). 'Prikaz profesionalnih zanimanja na najgledanijim hrvatskim televizijskim postajama – odraz stvarnosti ili iluzija?', MediAnali, 12(15), str. 49-68. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195550 (Datum pristupa: 12.06.2021.)
Vancouver
Oroz Štancl I. Prikaz profesionalnih zanimanja na najgledanijim hrvatskim televizijskim postajama – odraz stvarnosti ili iluzija?. MediAnali [Internet]. 2018 [pristupljeno 12.06.2021.];12(15):49-68. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195550
IEEE
I. Oroz Štancl, "Prikaz profesionalnih zanimanja na najgledanijim hrvatskim televizijskim postajama – odraz stvarnosti ili iluzija?", MediAnali, vol.12, br. 15, str. 49-68, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195550. [Citirano: 12.06.2021.]

Sažetak
Kvantitativnom analizom sadržaja pokušalo se dati odgovore na pitanja o zastupljenosti profesionalnih zanimanja u televizijskom programu, načinu njihova prikaza i raspodjeli istih prema spolu, a sve u cilju utvrđivanja usklađenosti televizijskog prikaza i stvarne raspodjele zaposlenosti u Republici Hrvatskoj. Istraživanja koja analiziraju televizijski prikaz pojedinih kategorija (osoba, djece, žena i starijih) kao i njihovih zanimanja značajna su upravo zbog prisutnosti televizije u svakodnevnom životu ljudi te potencijalnom utjecaju ovog medija na naše životne stavove, očekivanja i doživljavanje socijalne stvarnosti.

Ključne riječi
Televizija; zanimanje; televizijski prikaz; medijski utjecaj; analiza sadržaja

Hrčak ID: 195550

URI
https://hrcak.srce.hr/195550

Posjeta: 766 *