hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište

Marko Kolaković ; Ekonomski fakultet Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (283 KB) str. 107-123 preuzimanja: 2.880* citiraj
APA 6th Edition
Kolaković, M. (2018). Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište. Zbornik sveučilišta Libertas, 3 (3), 107-123. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/195847
MLA 8th Edition
Kolaković, Marko. "Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište." Zbornik sveučilišta Libertas, vol. 3, br. 3, 2018, str. 107-123. https://hrcak.srce.hr/195847. Citirano 18.06.2021.
Chicago 17th Edition
Kolaković, Marko. "Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište." Zbornik sveučilišta Libertas 3, br. 3 (2018): 107-123. https://hrcak.srce.hr/195847
Harvard
Kolaković, M. (2018). 'Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište', Zbornik sveučilišta Libertas, 3(3), str. 107-123. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/195847 (Datum pristupa: 18.06.2021.)
Vancouver
Kolaković M. Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište. Zbornik sveučilišta Libertas [Internet]. 2018 [pristupljeno 18.06.2021.];3(3):107-123. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195847
IEEE
M. Kolaković, "Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište", Zbornik sveučilišta Libertas, vol.3, br. 3, str. 107-123, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/195847. [Citirano: 18.06.2021.]

Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati mogućnosti i strateške opcije koje poduzetnicima stoje danas na
raspolaganju prilikom odluke o izlasku na međunarodno tržište. Ovim radom želi se naglasiti
nužnost kvalitetne pripreme kao i strateškog promišljanja prilikom izbora nastupa
na ciljanom međunarodnom tržištu. U tom kontekstu promatra se i nastup hrvatskih poduzetnika
na međunarodnom tržištu sa ciljem promicanja primjene znanstvenih spoznaja
na ovom području ali i poticanja daljnjeg istraživanja strateških poduzetničkih opcija međunarodnog
poslovanja sa ciljem porasta intenziteta njihove šire primjene.

Ključne riječi
međunarodno tržište; poduzetničke opcije; poduzetničke strategije; hrvatska mala i srednja poduzeća

Hrčak ID: 195847

URI
https://hrcak.srce.hr/195847

Posjeta: 3.219 *