hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.27.1.07

Promjena metaforičke percepcije pojma organizacije kod studenata poslovne ekonomije u zemlji EU-a: uvid u aktualna mišljenja budućih zaposlenika

Barbara Grah   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6289-0577 ; Faculty of Economics, Ljubljana
Vlado Dimovski ; Faculty of Economics, Ljubljana
Judita Peterlin   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4792-8020 ; Faculty of Economics, Ljubljana

Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 133-154 preuzimanja: 699* citiraj
APA 6th Edition
Grah, B., Dimovski, V. i Peterlin, J. (2018). A Shift in Perceiving Organisational Metaphors among Business Administration Students in an EU Country: A Window into the Current Thinking of Future Employees. Društvena istraživanja, 27 (1), 133-154. https://doi.org/10.5559/di.27.1.07
MLA 8th Edition
Grah, Barbara, et al. "A Shift in Perceiving Organisational Metaphors among Business Administration Students in an EU Country: A Window into the Current Thinking of Future Employees." Društvena istraživanja, vol. 27, br. 1, 2018, str. 133-154. https://doi.org/10.5559/di.27.1.07. Citirano 24.02.2020.
Chicago 17th Edition
Grah, Barbara, Vlado Dimovski i Judita Peterlin. "A Shift in Perceiving Organisational Metaphors among Business Administration Students in an EU Country: A Window into the Current Thinking of Future Employees." Društvena istraživanja 27, br. 1 (2018): 133-154. https://doi.org/10.5559/di.27.1.07
Harvard
Grah, B., Dimovski, V., i Peterlin, J. (2018). 'A Shift in Perceiving Organisational Metaphors among Business Administration Students in an EU Country: A Window into the Current Thinking of Future Employees', Društvena istraživanja, 27(1), str. 133-154. https://doi.org/10.5559/di.27.1.07
Vancouver
Grah B, Dimovski V, Peterlin J. A Shift in Perceiving Organisational Metaphors among Business Administration Students in an EU Country: A Window into the Current Thinking of Future Employees. Društvena istraživanja [Internet]. 2018 [pristupljeno 24.02.2020.];27(1):133-154. https://doi.org/10.5559/di.27.1.07
IEEE
B. Grah, V. Dimovski i J. Peterlin, "A Shift in Perceiving Organisational Metaphors among Business Administration Students in an EU Country: A Window into the Current Thinking of Future Employees", Društvena istraživanja, vol.27, br. 1, str. 133-154, 2018. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.27.1.07

Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati metafore koje mlađe generacije
koriste u percipiranju organizacije kao pojma. Rezultati
kvalitativnog istraživanja, odnosno induktivne analize
sadržaja temeljene na uzorku od 208 studenata poslovne
ekonomije pokazuju da studenti koriste različite živopisne
metafore koje otvaraju nove perspektive. Metafora percepcije
organizacije kao stroja i živog organizma još uvijek je u
upotrebi, iako se sve češće organizacije zamišljaju i kao
mreže. Pored toga, i obaveza je nastavnika da s vještinom
razumijevanja različitih perspektiva i korištenja ključnih
procjena upoznaju buduće generacije koje žive u svijetu
brzih, gotovo neograničenih pristupa informacijama putem
interneta i drugih medija.

Ključne riječi
metafore; organizacija; mreže; promjena; imidž

Hrčak ID: 199179

URI
https://hrcak.srce.hr/199179

[engleski]

Posjeta: 871 *