hrcak mascot   Srce   HID

Željeznice 21, Vol.17 No.1 Travanj 2018.

Stručni rad

ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA

Sebastijan Kamenščak
Marjana Petrović ; Fakultet prometnih znanosti

Puni tekst: hrvatski, pdf (464 KB) str. 23-32 preuzimanja: 37* citiraj
APA 6th Edition
Kamenščak, S. i Petrović, M. (2018). ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA. Željeznice 21, 17 (1), 23-32. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/199186
MLA 8th Edition
Kamenščak, Sebastijan i Marjana Petrović. "ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA." Željeznice 21, vol. 17, br. 1, 2018, str. 23-32. https://hrcak.srce.hr/199186. Citirano 21.08.2018.
Chicago 17th Edition
Kamenščak, Sebastijan i Marjana Petrović. "ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA." Željeznice 21 17, br. 1 (2018): 23-32. https://hrcak.srce.hr/199186
Harvard
Kamenščak, S., i Petrović, M. (2018). 'ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA', Željeznice 21, 17(1), str. 23-32. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/199186 (Datum pristupa: 21.08.2018.)
Vancouver
Kamenščak S, Petrović M. ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA. Željeznice 21 [Internet]. 03.04.2018. [pristupljeno 21.08.2018.];17(1):23-32. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/199186
IEEE
S. Kamenščak i M. Petrović, "ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA", Željeznice 21, vol.17, br. 1, str. 23-32, Kolovoz 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/199186. [Citirano: 21.08.2018.]

Sažetak
Ovim radom utvrdit će se razina kvalitete usluge gradsko-prigradskog prijevoza putnika Grada Zagreba. Kvaliteta usluge u željezničkome putničkom prijevozu izuzetno je važna i za putnike i za prijevoznika. Briga o zadovoljstvu putnika kao korisnika usluga više se ne može zaobilaziti jer je podložna raznim shvaćanjima i kriterijima te bi se trebala ispitati, a to je najlakše putem anketnih upitnika. U sklopu rada provedeno je istraživanje uz pomoć anketnog upitnika koji se mogao ispuniti putem mreže i osobnim anketiranjem putnika u vlakovima. Istraživanjem je bila obuhvaćena dionica Dugo Selo – Harmica. Na temelju analiziranih podataka iz anketnog upitnika može se vidjeti kojim segmentima putovanja korisnici najčešće nisu zadovoljni, odnosno gdje ima prostora za unaprjeđenje usluge prijevoza.

Ključne riječi
anketni upitnik; željeznica; gradsko-prigradski prijevoz; kvaliteta; usluga; korisnik/putnik

Hrčak ID: 199186

URI
https://hrcak.srce.hr/199186

[engleski]

Posjeta: 69 *