Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

HRVATSKE KOMUNIKACIJSKE AGENCIJE I GERILSKE TAKTIKE KOMUNICIRANJA

Mirela Holy ; Veleučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska
Ana Antolić ; Veleučilište VERN’, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 551 Kb

str. 142-154

preuzimanja: 875

citiraj


Sažetak

Iako se radi o jednoj od najpropulzivnijih taktika komuniciranja, posebice kada se primjenjuje u digitalnom prostoru, područje gerilskog komuniciranja jedno je od najmanje istraženih područja komuniciranja, ne samo u Hrvatskoj, već i u svijetu. Gerila marketing se upotrebljava u značenju nekonvencionalnih taktika ili alata komuniciranja koji se koriste u slučaju kada su financijski resursi ograničeni ili nepostojeći. Danas gerilsku komunikaciju zbog njene viralnosti i ciljanog dosega koriste i velike i male organizacije. Ovaj rad istražuje opseg i način korištenja gerilskih taktika komuniciranja od strane hrvatskih agencija za odnose s javnošću. Istraživanje je provedeno pomoću ankete distribuirane putem elektroničke pošte te analizom sadržaja web stranica agencija za odnose s javnošću. S obzirom na činjenicu da su gerilske taktike komuniciranja slabo istraženo područje u hrvatskoj znanstvenoj i stručnoj literaturi svrha rada bila je utvrditi jesu li komunikatori u hrvatskim agencijama za odnose s javnošću upoznati s konceptom gerilskih komunikacija, ispitati u kojoj mjeri hrvatske agencije za odnose s javnošću pružaju usluge gerilskih taktika komunikacije, te utvrditi razloge slabe primjene gerilske komunikacije od strane hrvatskih agencija za odnose s javnošću.

Ključne riječi

gerilsko komuniciranje; agencije; odnosi s javnošću; marketing; integrirane marketinške komunikacije

Hrčak ID:

199660

URI

https://hrcak.srce.hr/199660

Datum izdavanja:

30.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.031 *