Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

DRUŠTVENE MREŽE KAO MEDIJ PROMOCIJE TURISTIČKIH ODREDIŠTA KOD MLADIH

Vedrana Anđelić ; Hrvatski zavod za hitnu medicinu, Zagreb, Hrvatska
Tanja Grmuša ; Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 694 Kb

str. 182-193

preuzimanja: 3.237

citiraj


Sažetak

Uspjeh turističke destinacije na tržištu, u vrijeme napredne tehnologije i velikih očekivanja ljudi, postaje sve teže postići bez kvalitetne prisutnosti na internetu. Komunikacijske i marketinške strategije u digitalno doba moraju udovoljiti zahtjevu suvremenog čovjeka koji želi da mu se pristupa jedinstveno i u skladu s njegovim potrebama. To je posebice izraženo kod mladih kao najzahtjevnije skupine potrošača, koji odluku o odabiru turističke destinacije donose na temelju informacija koje konzumiraju putem brojnih komunikacijskih kanala, pri čemu prednjače društvene mreže. Ovaj rad analizira povezanost između društvenih mreža, kao suvremenog sredstva za prenošenje informacija, s donošenjem odluke o odabiru turističke destinacije kod studentske populacije. Istraživački dio rada nastoji ispitati načine korištenja društvenih mreža kod studentske populacije za odabir lokacije odmora, utvrditi razlike o ulozi društvenih mreža pri donošenju odluke o odabiru turističke destinacije s obzirom na dob i financijski status ispitanika te analizirati njihovu praksu dijeljenja iskustava s ostalim korisnicima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 100 ispitanika metodom ankete, među studentima Specijalističkog diplomskog stručnog studija marketinga i komunikacija Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti.

Ključne riječi

turistička destinacija; internetske platforme; studentska populacija; društvene mreže; anketa

Hrčak ID:

199663

URI

https://hrcak.srce.hr/199663

Datum izdavanja:

30.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.519 *