Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti

Ljubomir Baban ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 699 Kb

str. 5-15

preuzimanja: 4.729

citiraj


Sažetak

Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanstvena disciplina relativno je
novijeg datuma. Ona j e temeljna funkcija marketinga, pa se za nju kaže da je, među marketinškim funkcijama, primus inter pares. Kada se istraživanje tržišta (marketinga) teorijski izučava, bitno je odrediti mjesto istraživanja tržišta u sustavu znanosti, kao i temeljne značajke
istraživanja tržišta (marketinga).
Istraživanje tržišta (marketinga) nalazi se u podsustavu ekonomskih znanosti. Među temeljnim značajkama istraživanja tržišta treba istaknuti sljedeće: 1. istraživanje tržišta je ekonomska znanost, 2. istraživanje tržišta je društvena znanost, 3. istraživanje tržišta je opća znanost, 4. istraživanje tržišta je povijesna znanost, 5. istraživanje tržišta je
interdisciplinarna znanost, 6. istraživanje tržišta je primijenjena znanost.
Temeljne značajke istraživanja tržišta kao znanstvene discipline opširnije su analizirane.

Ključne riječi

istraživanje tržišta (marketinga); sustav znanosti; ekonomska znanost; društvena znanost; opća znanost; povijesna znanost

Hrčak ID:

200036

URI

https://hrcak.srce.hr/200036

Datum izdavanja:

15.12.2003.

Posjeta: 5.593 *