hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Uloga web stranica političkih stranaka u izbornoj kampanji za slovenske parlamentarne izbore 2004.

Uroš PINTERIČ

Puni tekst: engleski, pdf (298 KB) str. 1177-1193 preuzimanja: 430* citiraj
APA 6th Edition
PINTERIČ, U. (2006). ROLE OF POLITICAL PARTY'S WEB PAGES IN ELECTORAL CAMPAIGN FOR SLOVENIAN PARLIAMENTARY ELECTIONS 2004. Društvena istraživanja, 15 (6 (86)), 1177-1193. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18913
MLA 8th Edition
PINTERIČ, Uroš. "ROLE OF POLITICAL PARTY'S WEB PAGES IN ELECTORAL CAMPAIGN FOR SLOVENIAN PARLIAMENTARY ELECTIONS 2004." Društvena istraživanja, vol. 15, br. 6 (86), 2006, str. 1177-1193. https://hrcak.srce.hr/18913. Citirano 22.07.2019.
Chicago 17th Edition
PINTERIČ, Uroš. "ROLE OF POLITICAL PARTY'S WEB PAGES IN ELECTORAL CAMPAIGN FOR SLOVENIAN PARLIAMENTARY ELECTIONS 2004." Društvena istraživanja 15, br. 6 (86) (2006): 1177-1193. https://hrcak.srce.hr/18913
Harvard
PINTERIČ, U. (2006). 'ROLE OF POLITICAL PARTY'S WEB PAGES IN ELECTORAL CAMPAIGN FOR SLOVENIAN PARLIAMENTARY ELECTIONS 2004', Društvena istraživanja, 15(6 (86)), str. 1177-1193. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18913 (Datum pristupa: 22.07.2019.)
Vancouver
PINTERIČ U. ROLE OF POLITICAL PARTY'S WEB PAGES IN ELECTORAL CAMPAIGN FOR SLOVENIAN PARLIAMENTARY ELECTIONS 2004. Društvena istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 22.07.2019.];15(6 (86)):1177-1193. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18913
IEEE
U. PINTERIČ, "ROLE OF POLITICAL PARTY'S WEB PAGES IN ELECTORAL CAMPAIGN FOR SLOVENIAN PARLIAMENTARY ELECTIONS 2004", Društvena istraživanja, vol.15, br. 6 (86), str. 1177-1193, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18913. [Citirano: 22.07.2019.]

Sažetak
U radu autor analizira ulogu interneta u kampanji za slovenske
parlamentarne izbore 2004. Uspoređuju se web stranice 23
političke stranke i nezavisnih kandidata u tri glavne kategorije:
tehnički, sadržajni i participacijski potencijal. Autor tvrdi da
kvaliteta navedenih kategorija ide istim redoslijedom. Ako su
web stranice tehnički manje ili više zadovoljavajuće, tada
postoji veći problem u pružanju dodatnog važnog sadržaja i
nema mogućnosti dobivanja odgovora e-mailom, usprkos
činjenici da 80% analiziranih stranica ima odgovarajuću e-mail
adresu. Ipak, Slovenija u tom smislu nije iznimka u usporedbi s
ostalim svijetom. Stoga možemo tvrditi da je internet postao još
jedan informacijski kanal u vrijeme izborne kampanje, ali još
nema istu ulogu kao tradicionalni mediji, poput novina, radija i
televizije (premda ima značajke svih tih medija). Prema
rezultatima analize, put ka participacijskoj demokraciji bit će
još teži nego postizanje jednakopravnosti interneta i
tradicionalnih masovnih medija u predizbornoj kampanji.

Ključne riječi
Slovenija; izbori; političke stranke; internet; izborna kampanja; participacijska demokracija

Hrčak ID: 18913

URI
https://hrcak.srce.hr/18913

[engleski] [njemački]

Posjeta: 853 *