hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055

Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje?

Anka Jurčević Lozančić ; University of Zagreb, Faculty of Teacher Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (139 KB) str. 47-58 preuzimanja: 242* citiraj
APA 6th Edition
Jurčević Lozančić, A. (2018). Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje?. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
MLA 8th Edition
Jurčević Lozančić, Anka. "Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje?." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Jurčević Lozančić, Anka. "Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje?." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
Harvard
Jurčević Lozančić, A. (2018). 'Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje?', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
Vancouver
Jurčević Lozančić A. Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje?. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 31.10.2020.];20(Sp.Ed.1):47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
IEEE
A. Jurčević Lozančić, "Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje?", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 47-58, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
Puni tekst: engleski, pdf (139 KB) str. 47-58 preuzimanja: 135* citiraj
APA 6th Edition
Jurčević Lozančić, A. (2018). Social Competences of Kindergarten Teachers – Are We Applying Contemporary Knowledge?. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
MLA 8th Edition
Jurčević Lozančić, Anka. "Social Competences of Kindergarten Teachers – Are We Applying Contemporary Knowledge?." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Jurčević Lozančić, Anka. "Social Competences of Kindergarten Teachers – Are We Applying Contemporary Knowledge?." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
Harvard
Jurčević Lozančić, A. (2018). 'Social Competences of Kindergarten Teachers – Are We Applying Contemporary Knowledge?', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
Vancouver
Jurčević Lozančić A. Social Competences of Kindergarten Teachers – Are We Applying Contemporary Knowledge?. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 31.10.2020.];20(Sp.Ed.1):47-58. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055
IEEE
A. Jurčević Lozančić, "Social Competences of Kindergarten Teachers – Are We Applying Contemporary Knowledge?", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 47-58, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3055

Sažetak
Profesionalni razvoj odgojitelja složen je i kontinuiran proces koji podrazumijeva razvijanje kompetencija odgojitelja s ciljem kvalitetnijeg obavljanja posla i unapređivanja razvoja i postignuća djece. Zbog toga se naglašava važnost holističkog pristupa u njihovu profesionalnom razvoju i cjeloživotnom obrazovanju, jer samo cjelovit model različitih kompetencija odgojitelja može prethoditi mijenjanju i unapređivanju odgojno-obrazovne prakse. Profesionalne kompetencije odgojitelja zahtijevaju visoku razinu raznovrsnih sposobnosti i na njima utemeljene praktične akcije, što pretpostavlja sinergiju svih onih koji su uključeni u kvalitetu odgojno-obrazovne prakse ili za nju odgovorni. Stoga je cilj ovog kvalitativnog istraživanja dobiti uvid u osobna stajališta odgojitelja, stručnih suradnika i ravnatelja te propitati grupna značenja i norme o mogućnostima unapređenja profesionalnih kompetencija odgojitelja uz istodobno sagledavanje postojećih barijera koje na tom području opažaju i na koje nailaze. Za potrebe ovoga istraživanja održane su tri fokus grupe u kojima je sudjelovalo trideset devet sudionika iz ukupno dvadeset dječjih vrtića s područja grada Zagreba.

Ključne riječi
odgajatelj; profesionalni razvoj; socijalne kompetencije

Hrčak ID: 200231

URI
https://hrcak.srce.hr/200231

[engleski]

Posjeta: 730 *