hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051

Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja

Lidija Vujičić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2293-2197 ; University of Rijeka, Faculty of Teacher Education
Akvilina Čamber Tambolaš   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9752-0800 ; University of Rijeka, Faculty of Teacher Education
Tamara Navratil   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2066-1933 ; Kindergarten Rijeka

Puni tekst: hrvatski, pdf (160 KB) str. 95-111 preuzimanja: 171* citiraj
APA 6th Edition
Vujičić, L., Čamber Tambolaš, A. i Navratil, T. (2018). Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
MLA 8th Edition
Vujičić, Lidija, et al. "Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Lidija, Akvilina Čamber Tambolaš i Tamara Navratil. "Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
Harvard
Vujičić, L., Čamber Tambolaš, A., i Navratil, T. (2018). 'Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
Vancouver
Vujičić L, Čamber Tambolaš A, Navratil T. Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 31.10.2020.];20(Sp.Ed.1):95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
IEEE
L. Vujičić, A. Čamber Tambolaš i T. Navratil, "Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 95-111, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
Puni tekst: engleski, pdf (160 KB) str. 95-111 preuzimanja: 111* citiraj
APA 6th Edition
Vujičić, L., Čamber Tambolaš, A. i Navratil, T. (2018). Social Environment and the Quality of Social Interactions: The Perspective of Future Preschool Teacherselja. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
MLA 8th Edition
Vujičić, Lidija, et al. "Social Environment and the Quality of Social Interactions: The Perspective of Future Preschool Teacherselja." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Vujičić, Lidija, Akvilina Čamber Tambolaš i Tamara Navratil. "Social Environment and the Quality of Social Interactions: The Perspective of Future Preschool Teacherselja." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
Harvard
Vujičić, L., Čamber Tambolaš, A., i Navratil, T. (2018). 'Social Environment and the Quality of Social Interactions: The Perspective of Future Preschool Teacherselja', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
Vancouver
Vujičić L, Čamber Tambolaš A, Navratil T. Social Environment and the Quality of Social Interactions: The Perspective of Future Preschool Teacherselja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 31.10.2020.];20(Sp.Ed.1):95-111. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051
IEEE
L. Vujičić, A. Čamber Tambolaš i T. Navratil, "Social Environment and the Quality of Social Interactions: The Perspective of Future Preschool Teacherselja", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 95-111, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3051

Sažetak
O inicijalnom obrazovanju studenata budućih odgojitelja raspravlja se kao o istraživačima odgojno-obrazovne prakse koji svakodnevno razmišljaju i raspravljaju o svome radu. Već na fakultetima studente treba poticati na razvoj kompetencija kojima će moći graditi svoje profesionalno znanje u interakciji s drugim studentima.
Predstavit će se rezultati istraživanja o praktičnim vježbama studenata, odnosno refleksivnom praktikumu unutar kolegija Integrirani kurikulum ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na sveučilišnom preddiplomskom studiju Rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Svrha istraživanja je sadržajna analiza učestalosti situacija iz socijalnog okruženja koje su utjecale na kvalitetu i smjer dječjih interakcija. Instrument za prikupljanje podataka činile su videosnimke aktivnosti djece i studenata. Ukupan materijal sastojao se od 660 videozapisa i 174 refleksije i samorefleksije studenata. Nakon njihove analize, pristupilo se izradi pisanog protokola (a posteriori) koji je činio temelj sadržajne analize.
Rezultati istraživanja pokazuju da studentice tijekom svoga inicijalnog obrazovanja, provedbom vježbi u dječjem vrtiću kao refleksivnih praktikuma, razvijaju sposobnost refleksivnog praktičara koji kontinuirano vrednuje učinke svojih postignuća.

Ključne riječi
inicijalno obrazovanje odgojitelja; refleksivni praktičar; socijalna interakcija

Hrčak ID: 200228

URI
https://hrcak.srce.hr/200228

[engleski]

Posjeta: 604 *