hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048

Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Blaženka Bačlija Sušić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0984-765X ; University of Zagreb, Faculty of Teacher Education

Puni tekst: hrvatski, pdf (172 KB) str. 113-129 preuzimanja: 455* citiraj
APA 6th Edition
Bačlija Sušić, B. (2018). Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
MLA 8th Edition
Bačlija Sušić, Blaženka. "Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition
Bačlija Sušić, Blaženka. "Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
Harvard
Bačlija Sušić, B. (2018). 'Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
Vancouver
Bačlija Sušić B. Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.01.2021.];20(Sp.Ed.1):113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
IEEE
B. Bačlija Sušić, "Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 113-129, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
Puni tekst: engleski, pdf (172 KB) str. 113-129 preuzimanja: 103* citiraj
APA 6th Edition
Bačlija Sušić, B. (2018). Preschool Teachers’ Music Competencies Based on Preschool Education Students’ Self-Assessment. Croatian Journal of Education, 20 (Sp.Ed.1), 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
MLA 8th Edition
Bačlija Sušić, Blaženka. "Preschool Teachers’ Music Competencies Based on Preschool Education Students’ Self-Assessment." Croatian Journal of Education, vol. 20, br. Sp.Ed.1, 2018, str. 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition
Bačlija Sušić, Blaženka. "Preschool Teachers’ Music Competencies Based on Preschool Education Students’ Self-Assessment." Croatian Journal of Education 20, br. Sp.Ed.1 (2018): 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
Harvard
Bačlija Sušić, B. (2018). 'Preschool Teachers’ Music Competencies Based on Preschool Education Students’ Self-Assessment', Croatian Journal of Education, 20(Sp.Ed.1), str. 113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
Vancouver
Bačlija Sušić B. Preschool Teachers’ Music Competencies Based on Preschool Education Students’ Self-Assessment. Croatian Journal of Education [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.01.2021.];20(Sp.Ed.1):113-129. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048
IEEE
B. Bačlija Sušić, "Preschool Teachers’ Music Competencies Based on Preschool Education Students’ Self-Assessment", Croatian Journal of Education, vol.20, br. Sp.Ed.1, str. 113-129, 2018. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v20i0.3048

Sažetak
S obzirom na brojne dobrobiti glazbe u djetetovu cjelovitom razvoju, glazbeni odgoj sve više postaje imperativ i izazov suvremene odgojno-obrazovne prakse. U skladu s time svaki bi odgojitelj trebao posjedovati određene glazbene kompetencije. Cilj ovoga rada jest ispitati glazbene kompetencije studenata diplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Samorefleksijom studenata, putem anketnog upitnika oblikovanog za potrebe ovog istraživanja, ispitane su temeljne, metodičke i glazbeno-stvaralačke kompetencije, kao i njihova praktična primjena u odgojno-obrazovnoj praksi. S ciljem dodatnog unapređenja odgojno-obrazovne prakse prikupljena su stajališta i mišljenja ispitanika o kompetencijama koje bi dodatno željeli usavršiti tijekom diplomskog studija. U istraživanju su sudjelovala 223 ispitanika, studenata redovitog i izvanrednog diplomskog studija RPOO Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Primijenjena je kvantitativna i kvalitativna metoda znanstvenog pedagoškog istraživanja. Zaključeno je da bez obzira na to što ispitanici samorefleksijom visoko procjenjuju svoje temeljne, metodičke i glazbeno-stvaralačke kompetencije, samorefleksija njihovih praktičnih kompetencija, kao i izražena potreba za dodatnim usavršavanjem, ukazuju na to da su ispitanici svjesni potrebe za daljnjim razvojem svojih glazbenih kompetencija.
Dobiveni rezultati istraživanja predstavljaju smjernicu za daljnje unapređenje kvalitete nastave glazbe, kako studenata diplomskog tako i dodiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Ključne riječi
glazbene kompetencije; odgojitelji; rani i predškolski odgoj i obrazovanje; samorefleksija

Hrčak ID: 200227

URI
https://hrcak.srce.hr/200227

[engleski]

Posjeta: 868 *