Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v19i0.2739

Obrazovne inovacije u funkciji poboljšanja IKT sposobnosti kod studenata

Danimir Mandić orcid id orcid.org/0000-0002-3986-6077 ; Teacher Education Faculty, University of Belgrade
Goran Jauševac ; Faculty of Transport and Traffic Engineering, University of East Sarajevo
Gordana Jotanović ; Faculty of Transport and Traffic Engineering, University of East Sarajevo
Cariša Bešić ; Faculty of Technical Sciences, University of Kragujevac
Nada Vilotijević ; Teacher Education Faculty, University of Belgrade
Dragan Ješić ; Faculty of Pedagogical Sciences, University of Kragujevac


Puni tekst: hrvatski pdf 186 Kb

str. 61-74

preuzimanja: 280

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 186 Kb

str. 61-74

preuzimanja: 229

citiraj


Sažetak

Informacijske su tehnologije u posljednje vrijeme postale sastavni dio obrazovnog sustava. Primjena suvremenih digitalnih tehnologija u nastavi utjecala je na promjenu metoda poučavanja. Ovo se istraživanje temelji na oblikkovanju modela poučavanja sa svrhom poboljšanja razine studentskih IKT znanja i vještina primjenjivih u području tehničkih znanosti. Cilj je ovoga istraživanja uspostava metodologije za poboljšanje i prilagodbu kurikula kako bi se studentske digitalne kompetencije poboljšale i bile u skladu s europskim standardima i potrebama nastave na tehničkim fakultetima.

Ključne riječi

digitalne kompetencije; modularni sustav poučavanja; programirano poučavanje; Software za računalno obrazovanje (CES)

Hrčak ID:

201194

URI

https://hrcak.srce.hr/201194

Datum izdavanja:

27.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.261 *