Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Temeljne dimenzije kvalitete lučke usluge

Ines Kolanović


Puni tekst: hrvatski pdf 448 Kb

str. 207-224

preuzimanja: 1.821

citiraj


Sažetak

Brze promjene potaknute tehnološkim unapređenjima i intenziviranje korištenja luka kao logističkih središta u cjelokupnom transportnom i logističkom lancu potaknulo je sve veću konkurenciju između luka. Kvaliteta lučkih usluga uz cijenu postala je ključnim čimbenikom funkcioniranja luka i održavanja njezinog položaja na zahtjevnom i promjenjivom tržištu lučkih usluga. Istraživanja na temu kvalitete lučke usluge čija je svrha mjerenje kvalitete u skladu s potrebama i zahtjevima korisnika vrlo su rijetka, što je razvidno na temelju dostupne domaće i strane znanstvene literature.
Cilj ovoga rada je ukazati na važnost utvrđivanja kvalitete lučke usluge, kao pretpostavke uspješnog razvoja lučke industrije i prometnog sustava u cjelini, koja prije svega zahtjeva definiranje dimenzija kvalitete. Kompleksnost luke s obzirom na veliki broj zainteresiranih skupina i usluga koje pružaju, otežava definiranje jedinstvenog seta dimenzija. Iako se kvaliteta može analizirati s različitih aspekata, u ovome radu predloženi set dimenzija kvalitete lučke usluge identificirat će se prema potrebama i zahtjevima korisnika lučke usluge.

Ključne riječi

kvaliteta usluge; lučka usluga; dimenzije kvalitete

Hrčak ID:

19036

URI

https://hrcak.srce.hr/19036

Datum izdavanja:

20.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.234 *