Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/mt/2018.30.1.77

Dovodi li percipirana osobnost kulture do povoljnijih ocjena zemalja kao turističkih destinacija?

Tamás Gyulavári ; Corvinus University of Budapest
Erzsébet Malota ; Corvinus University of Budapest


Puni tekst: engleski pdf 327 Kb

str. 77-91

preuzimanja: 629

citiraj


Sažetak

Svrha – Glavna svrha našeg istraživanja bila je istražiti učinak percipirane osobnosti kulture (culture personality - CP) na procjenu zemlje kao idealnog turističkog odredišta. Za potrebe analize razvijena je nova ljestvica osobnosti kulture, a cilj rada jest implementirati ju u kontekst marketinga destinacije.
Metodološki pristup – Kao rezultat procedure izrade skale, temeljene na opsežnim kvalitativnim studijama, razvijena je i testirana skala semantičkog diferencijala s 51 česticom. Anketiran je uzorak od 216 mađarskih i 47 francuskih studenata.
Rezultati i implikacije – Regresijski model dokazuje povezanost
percipirane osobnosti kulture i njezine procjene kao turističke destinacije. Isto su tako uočena najutjecajnija obilježja osobnosti kulture. Na temelju rezultata menadžeri destinacija mogu razraditi svoj plan marketinške komunikacije, osobito za segmente mlađih ciljnih skupina.
Ograničenja – Generalizacija rezultata ograničena je s obzirom na studentski uzorak ispitanika.
Doprinos – Razvijena skala i otkriveni utjecaji daju doprinos istraživačkom području.

Ključne riječi

osobnost kulture; turističke destinacije; razvoj skale

Hrčak ID:

201726

URI

https://hrcak.srce.hr/201726

Datum izdavanja:

15.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.510 *