hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja

Zoran Hercigonja   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5823-1915 ; Druga gimnazija Varaždin, Varaždin

Puni tekst: hrvatski, pdf (617 KB) str. 22-30 preuzimanja: 321* citiraj
APA 6th Edition
Hercigonja, Z. (2018). Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 9 (1), 22-30. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/202071
MLA 8th Edition
Hercigonja, Zoran. "Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 9, br. 1, 2018, str. 22-30. https://hrcak.srce.hr/202071. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Hercigonja, Zoran. "Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 9, br. 1 (2018): 22-30. https://hrcak.srce.hr/202071
Harvard
Hercigonja, Z. (2018). 'Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 9(1), str. 22-30. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/202071 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Hercigonja Z. Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2018 [pristupljeno 28.11.2020.];9(1):22-30. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202071
IEEE
Z. Hercigonja, "Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.9, br. 1, str. 22-30, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202071. [Citirano: 28.11.2020.]

Sažetak
Globalne promjene u društvu, dovode do promjena paradigme školstva. Kako društvo sve više pretendira koncept cjeloživotnog učenja, potrebno je jasno definirati ključne kompetencije nastavnika i učenika u toj paradigmi. Novi zadatci usmjereni cjeloživotnom obrazovanju učenika, zahtijevaju nove kompetencije učitelja u njihovom profesionalizmu. Kako bi se postiglo uspješno obrazovanje koje prati novu paradigmu, moderna škola radi pomak s transfera znanja na razvoj kompetencija kao cilja obrazovanja. U središtu interesa je usmjerenost na učenička postignuća, odnosno kompetencije koje je potrebno steći nakon određenih godina obrazovanja kao temelj za daljnje obrazovanje i proširivanje znanja. U radu će biti obrađeno osam ključnih kompetencija koje bi učenici trebali steći na svome putu obrazovanja.

Ključne riječi
kompetencije; škola; učitelji; učenici; učenje; obrazovanje; cjeloživotno učenje; nastavnik profesionalac

Hrčak ID: 202071

URI
https://hrcak.srce.hr/202071

Posjeta: 757 *