hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA

Marija Čutura   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0917-7166 ; Sveučilište u Mostaru

Puni tekst: hrvatski, pdf (281 KB) str. 141-156 preuzimanja: 824* citiraj
APA 6th Edition
Čutura, M. (2018). MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA. Ekonomska misao i praksa, (1), 141-156. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/202276
MLA 8th Edition
Čutura, Marija. "MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2018, str. 141-156. https://hrcak.srce.hr/202276. Citirano 23.06.2021.
Chicago 17th Edition
Čutura, Marija. "MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2018): 141-156. https://hrcak.srce.hr/202276
Harvard
Čutura, M. (2018). 'MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 141-156. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/202276 (Datum pristupa: 23.06.2021.)
Vancouver
Čutura M. MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.06.2021.];(1):141-156. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202276
IEEE
M. Čutura, "MARKETING DIONIKA: PREMA BOLJEM RAZUMIJEVANJU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI MARKETINGA", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 141-156, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202276. [Citirano: 23.06.2021.]

Sažetak
Pitanja društvene odgovornosti marketinga aktualiziraju se u suvremenom društvu. Istovremeno, društvena orijentacija marketinga prolazi kroz različite razvojne oblike u teoriji marketinga. U novije vrijeme dionička teorija, kao jedna od teorija društvene odgovornosti poslovanja, dobiva svoj odraz i u marketinškoj teoriji. Dionički pristup podrazumijeva proširenje područja marketinga s tržišne usmjerenosti prema usmjerenosti na društvo. Marketing dionika osigurava pretpostavku za proširenje područja djelovanja marketinga podrazumijevajući aktivnosti i procese unutar sustava društvenih institucija koji kreiraju i održavaju razmjenu vrijednosti s višestrukim dionicima. Osnovna svrha ovog rada je analizirati određene razvojne oblike usmjerenja marketinga prema društvu koji pridonose razvoju društveno odgovornog marketinga. Osnovni cilj ovog rada je pokazati najvažnije smjernice dioničkog pristupa u razvoju društvene odgovornosti marketinga.

Ključne riječi
usmjerenost marketinga prema društvu; marketing dionika; društvena odgovornost marketinga

Hrčak ID: 202276

URI
https://hrcak.srce.hr/202276

Posjeta: 1.078 *