hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

DOGAĐAJI U FUNKCIJI BOLJEG PLASMANA TURISTIČKE DESTINACIJE, PRIMJER DUBROVNIKA

Vesna Vrtiprah   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0137-4007 ; Sveučilište u Dubrovniku
Sanja Sentić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6400-3049 ; Grad Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (577 KB) str. 267-284 preuzimanja: 1.849* citiraj
APA 6th Edition
Vrtiprah, V. i Sentić, S. (2018). DOGAĐAJI U FUNKCIJI BOLJEG PLASMANA TURISTIČKE DESTINACIJE, PRIMJER DUBROVNIKA. Ekonomska misao i praksa, (1), 267-284. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/202284
MLA 8th Edition
Vrtiprah, Vesna i Sanja Sentić. "DOGAĐAJI U FUNKCIJI BOLJEG PLASMANA TURISTIČKE DESTINACIJE, PRIMJER DUBROVNIKA." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2018, str. 267-284. https://hrcak.srce.hr/202284. Citirano 22.06.2021.
Chicago 17th Edition
Vrtiprah, Vesna i Sanja Sentić. "DOGAĐAJI U FUNKCIJI BOLJEG PLASMANA TURISTIČKE DESTINACIJE, PRIMJER DUBROVNIKA." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2018): 267-284. https://hrcak.srce.hr/202284
Harvard
Vrtiprah, V., i Sentić, S. (2018). 'DOGAĐAJI U FUNKCIJI BOLJEG PLASMANA TURISTIČKE DESTINACIJE, PRIMJER DUBROVNIKA', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 267-284. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/202284 (Datum pristupa: 22.06.2021.)
Vancouver
Vrtiprah V, Sentić S. DOGAĐAJI U FUNKCIJI BOLJEG PLASMANA TURISTIČKE DESTINACIJE, PRIMJER DUBROVNIKA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.06.2021.];(1):267-284. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202284
IEEE
V. Vrtiprah i S. Sentić, "DOGAĐAJI U FUNKCIJI BOLJEG PLASMANA TURISTIČKE DESTINACIJE, PRIMJER DUBROVNIKA", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 267-284, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/202284. [Citirano: 22.06.2021.]

Sažetak
Danas postoji čitav spektar događaja koji se klasificiraju kao turizam događaja. Turizam događaja je opće prihvaćen pojam koji uključuje sve planirane događaje u integriranom pristupu razvoja i marketinga destinacije. Kulturni događaji, sportska natjecanja, glazbeni i/ili filmski festivali, tradicionalne svečanosti i ostale manifestacije mogu generirati novu potražnju što povećava konkurentnost i jača imidž destinacije. Upravo zato brojne turističke destinacije nastoje pokrenuti nove festivale i druge događaje koji bi privukli turiste i produljili turističku sezonu. Dubrovnik je jedna od najpoznatijih i najatraktivnijih turističkih destinacija na Sredozemlju. Premda događaji predstavljaju značajnu komponentu turističke ponude grada Dubrovnika, njihovoj organizaciji i promociji nije se posvećivala dostatna pažnja. U radu se istražuje bi li se tradicionalni i novi atraktivni i zanimljivi festivali, kulturne i slične manifestacije mogli koristiti kao važne turističke atrakcije i kreatori imidža destinacije. Provedeno je istraživanje stavova stručnjaka u turizmu metodom online ispitivanja. Rezultati istraživanja potvrdili su da organizirani događaji u Dubrovniku još uvijek nisu glavni motiv dolaska, ali predstavljaju dodanu vrijednost turističkoj ponudu i Dubrovnik sa svojim povijesnim, kulturnim i prirodnim resursima ima ogroman potencijal za razvoj događaja koji mogu generirati potražnju. Nalazi ističu utjecaj događaja na imidž Dubrovnika kao turističke destinacije, pokazuju potrebu kreiranja marketinga događaja kao turističkih atrakcija, razvoja javno – privatnog partnerstva i co-brandinga događaja s drugim atrakcijama u razdoblju izvan sezone.

Ključne riječi
turizam događaja; Dubrovnik; imidž; marketing događaja

Hrčak ID: 202284

URI
https://hrcak.srce.hr/202284

Posjeta: 2.540 *