Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5559/di.27.2.03

Akademsko postignuće i zadovoljstvo studijem: doprinos uspjeha u srednjoj školi i osobina ličnosti

Vesna Antičević orcid id orcid.org/0000-0002-1552-0952 ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija
Goran Kardum ; Filozofski fakultet, Split
Mira Klarin ; Sveučilište u Zadru, Odjel za zdravstvene studije, Zadar
Joško Sindik ; Institut za antropologiju, Zagreb
Ivana Barač ; Medicinski fakultet, Osijek


Puni tekst: engleski pdf 184 Kb

str. 243-260

preuzimanja: 28.205

citiraj


Sažetak

Cilj provedene studije bio je ispitati doprinos uspjeha u
srednjoj školi i osobina ličnosti akademskom postignuću i
zadovoljstvu studijem kod studenata zdravstvenih studija.
Big Five upitnik (BFQ) i Upitnik emocionalne kompetentnosti
(UEK-45) primijenjeni su na 250 studenata te je prikupljen
broj bodova prilikom upisa na studij. Kao mjere ishoda
korištene su Skala zadovoljstva studijem (NSSS) i broj položenih
ispita na kraju 1. godine. Rezultati ukazuju na dva statistički
značajna prediktora akademskog uspjeha: uspjeh u
srednjoj školi (β = 0.18, p < 0.01) i uspjeh na državnoj maturi
(β = 0.23, p < 0.01). Uspjeh na državnoj maturi jedini
je prediktor zadovoljstva studijem (β = -0.16, p < 0.01).

Ključne riječi

emocionalna inteligencija; Big Five upitnik; akademsko postignuće; zadovoljstvo studijem

Hrčak ID:

202678

URI

https://hrcak.srce.hr/202678

Datum izdavanja:

29.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 29.743 *