hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.27.2.03

Akademsko postignuće i zadovoljstvo studijem: doprinos uspjeha u srednjoj školi i osobina ličnosti

Vesna Antičević   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1552-0952 ; Sveučilište u Splitu, Sveučilišni odjel zdravstvenih studija
Goran Kardum ; Filozofski fakultet, Split
Mira Klarin ; Sveučilište u Zadru, Odjel za zdravstvene studije, Zadar
Joško Sindik ; Institut za antropologiju, Zagreb
Ivana Barač ; Medicinski fakultet, Osijek

Puni tekst: engleski, pdf (184 KB) str. 243-260 preuzimanja: 17.907* citiraj
APA 6th Edition
Antičević, V., Kardum, G., Klarin, M., Sindik, J. i Barač, I. (2018). Academic Achievement and Study Satisfaction: The Contribution of High School Success and Personality. Društvena istraživanja, 27 (2), 243-260. https://doi.org/10.5559/di.27.2.03
MLA 8th Edition
Antičević, Vesna, et al. "Academic Achievement and Study Satisfaction: The Contribution of High School Success and Personality." Društvena istraživanja, vol. 27, br. 2, 2018, str. 243-260. https://doi.org/10.5559/di.27.2.03. Citirano 22.09.2021.
Chicago 17th Edition
Antičević, Vesna, Goran Kardum, Mira Klarin, Joško Sindik i Ivana Barač. "Academic Achievement and Study Satisfaction: The Contribution of High School Success and Personality." Društvena istraživanja 27, br. 2 (2018): 243-260. https://doi.org/10.5559/di.27.2.03
Harvard
Antičević, V., et al. (2018). 'Academic Achievement and Study Satisfaction: The Contribution of High School Success and Personality', Društvena istraživanja, 27(2), str. 243-260. https://doi.org/10.5559/di.27.2.03
Vancouver
Antičević V, Kardum G, Klarin M, Sindik J, Barač I. Academic Achievement and Study Satisfaction: The Contribution of High School Success and Personality. Društvena istraživanja [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.09.2021.];27(2):243-260. https://doi.org/10.5559/di.27.2.03
IEEE
V. Antičević, G. Kardum, M. Klarin, J. Sindik i I. Barač, "Academic Achievement and Study Satisfaction: The Contribution of High School Success and Personality", Društvena istraživanja, vol.27, br. 2, str. 243-260, 2018. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.27.2.03

Sažetak
Cilj provedene studije bio je ispitati doprinos uspjeha u
srednjoj školi i osobina ličnosti akademskom postignuću i
zadovoljstvu studijem kod studenata zdravstvenih studija.
Big Five upitnik (BFQ) i Upitnik emocionalne kompetentnosti
(UEK-45) primijenjeni su na 250 studenata te je prikupljen
broj bodova prilikom upisa na studij. Kao mjere ishoda
korištene su Skala zadovoljstva studijem (NSSS) i broj položenih
ispita na kraju 1. godine. Rezultati ukazuju na dva statistički
značajna prediktora akademskog uspjeha: uspjeh u
srednjoj školi (β = 0.18, p < 0.01) i uspjeh na državnoj maturi
(β = 0.23, p < 0.01). Uspjeh na državnoj maturi jedini
je prediktor zadovoljstva studijem (β = -0.16, p < 0.01).

Ključne riječi
emocionalna inteligencija; Big Five upitnik; akademsko postignuće; zadovoljstvo studijem

Hrčak ID: 202678

URI
https://hrcak.srce.hr/202678

[engleski]

Posjeta: 18.653 *