APA 6th Edition Koprić, I. (2013). Governance and Administrative Education in South Eastern Europe: Genuine Development, Conditionality, and Hesitations. Hrvatska i komparativna javna uprava, 13 (1), 5-39. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130636
MLA 8th Edition Koprić, Ivan. "Governance and Administrative Education in South Eastern Europe: Genuine Development, Conditionality, and Hesitations." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 13, br. 1, 2013, str. 5-39. https://hrcak.srce.hr/130636. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition Koprić, Ivan. "Governance and Administrative Education in South Eastern Europe: Genuine Development, Conditionality, and Hesitations." Hrvatska i komparativna javna uprava 13, br. 1 (2013): 5-39. https://hrcak.srce.hr/130636
Harvard Koprić, I. (2013). 'Governance and Administrative Education in South Eastern Europe: Genuine Development, Conditionality, and Hesitations', Hrvatska i komparativna javna uprava, 13(1), str. 5-39. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130636 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver Koprić I. Governance and Administrative Education in South Eastern Europe: Genuine Development, Conditionality, and Hesitations. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.01.2021.];13(1):5-39. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130636
IEEE I. Koprić, "Governance and Administrative Education in South Eastern Europe: Genuine Development, Conditionality, and Hesitations", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.13, br. 1, str. 5-39, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130636. [Citirano: 23.01.2021.]
Sažetak Jugoistočna Europa je regija koja dijeli određene karakteristike javnog upravljanja, zbog zajedničkih institucija u prošlosti, sadašnjeg procesa europeizacije i nekih zajedničkih kulturnih crta. Proces usvajanja europskih upravnih standarda podupire mehanizam uvjetovanosti tijekom procesa pridruživanja Europskoj uniji. Razvoj modernog upravnog obrazovanja, emancipiranog od tradicionalnog pravnog obrazovanja, jest komponenta sadašnjih procesa javnog upravljanja, ali se odvija uz dosta oklijevanja. Taj spori razvoj posljedica je specifičnosti zahtjeva javnih uprava na jednoj te sveučilišne ponude upravnog obrazovanja na drugoj strani. Zahtjevi nisu utvrđeni zbog još uvijek prisutne politizacije javnih uprava. Stara su državna sveučilišta u nekoj mjeri sklerotična, dok mnoga mala nova sveučilišta nude prilično nisku razinu obrazovanja, a i to više za privatni nego za javni sektor. Istraživanje pokazuje da obrazovna priprema za upravu u regiji tendira zaštititi pretežno pravnu prirodu područja, ali se ipak vide određena unapređenja. Početkom 2009. bilo je skoro 70 obrazovnih programa na razini visokog obrazovanja u šest zemalja na području bivše Jugoslavije, od kojih većina na razini prvog (BA) i drugog stupnja (MA). Sadržaj upravnog obrazovanja ima težište na pravu i upravnoj znanosti. Ekonomija i financije, informatika i politologija imale su manje udjele u studijskim programima. U Hrvatskoj postoji stalni razvoj ponude programa upravnog obrazovanja, ali je druga strana, strana zahtjeva za upravnim obrazovanjem donekle podrazvijena. To uglavnom znači da Vlada i drugi poslodavci u javnom sektoru ne prepoznaju studije javne uprave kao prvi i osnovni izvor javnih službenika. Ipak, tijekom zadnjih godina stalno se utemeljuju novi studiji i razvijaju postojeći studiji javne uprave. Opći je zaključak da postoji povezanost razvoja javnog upravljanja i razvoja upravnog obrazovanja.