APA 6th Edition Suess Kennedy, S. (2013). Context Matters: Pedagogy and Comparative Public Administration. Hrvatska i komparativna javna uprava, 13 (1), 161-174. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/130641
MLA 8th Edition Suess Kennedy, Sheila. "Context Matters: Pedagogy and Comparative Public Administration." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 13, br. 1, 2013, str. 161-174. https://hrcak.srce.hr/130641. Citirano 20.04.2021.
Chicago 17th Edition Suess Kennedy, Sheila. "Context Matters: Pedagogy and Comparative Public Administration." Hrvatska i komparativna javna uprava 13, br. 1 (2013): 161-174. https://hrcak.srce.hr/130641
Harvard Suess Kennedy, S. (2013). 'Context Matters: Pedagogy and Comparative Public Administration', Hrvatska i komparativna javna uprava, 13(1), str. 161-174. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/130641 (Datum pristupa: 20.04.2021.)
Vancouver Suess Kennedy S. Context Matters: Pedagogy and Comparative Public Administration. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2013 [pristupljeno 20.04.2021.];13(1):161-174. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130641
IEEE S. Suess Kennedy, "Context Matters: Pedagogy and Comparative Public Administration", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.13, br. 1, str. 161-174, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/130641. [Citirano: 20.04.2021.]
Sažetak Pedagogija javne uprave u značajnom se dijelu bavi mjerenjem legitimiteta i odgovornosti. Takve su ocjene, međutim, nužno kontekstualne naravi. Oni u javnoj upravi koji su prije svega usredotočeni na uvoz »najbolje prakse« moraju prije no što učine takvo što razmotriti o kakvoj se praksi radi te u kojoj mjeri njezin uspjeh ili propast ovisi o upravnom kontekstu u okviru kojega ista ima smisla. Nažalost, ne postoji jednostavan test primjerenosti; svaki se slučaj mora razmatrati i ocjenjivati ponaosob. Ono što možemo učiniti jest skrenuti pozornost na problem i njegovu važnost. Svi pravni i upravni sustavi počivaju na promišljenim normativnim prosudbama o tome kako pravilno voditi javne poslove, prosudbama koje se temelje na povijesnoj i iskustvenoj posebnosti neke zemlje. Pokušati podučavati javnu upravu bez stalnog referiranja na spomenute temeljne prosudbe isto je kao da pokušavamo podučavati čitanje bez referiranja na abecedu.