hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6

ANALIZA NEDOVOLJNE PROVEDBE OSNOVNIH INSTRUMENATA INTERNET MARKETINGA U BANKARSKOM SEKTORU CRNE GORE

Biljana Rondovic ; Ekonomski fakultet, Sveučilište Crne Gore, Podgorica, Crna Gora
Dijana Kovacevic ; Ekonomski fakultet, Sveučilište Crne Gore, Podgorica, Crna Gora
Tamara Djurickovic ; Ekonomski fakultet, Sveučilište Crne Gore, Podgorica, Crna Gora

Puni tekst: engleski, pdf (479 KB) str. 53-65 preuzimanja: 84* citiraj
APA 6th Edition
Rondovic, B., Kovacevic, D. i Djurickovic, T. (2018). ANALYSIS OF THE INSUFFICIENT IMPLEMENTATION OF THE BASIC INSTRUMENTS OF INTERNET MARKETING IN THE BANKING SECTOR OF MONTENEGRO. Informatologia, 51 (1-2), 53-65. https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6
MLA 8th Edition
Rondovic, Biljana, et al. "ANALYSIS OF THE INSUFFICIENT IMPLEMENTATION OF THE BASIC INSTRUMENTS OF INTERNET MARKETING IN THE BANKING SECTOR OF MONTENEGRO." Informatologia, vol. 51, br. 1-2, 2018, str. 53-65. https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Rondovic, Biljana, Dijana Kovacevic i Tamara Djurickovic. "ANALYSIS OF THE INSUFFICIENT IMPLEMENTATION OF THE BASIC INSTRUMENTS OF INTERNET MARKETING IN THE BANKING SECTOR OF MONTENEGRO." Informatologia 51, br. 1-2 (2018): 53-65. https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6
Harvard
Rondovic, B., Kovacevic, D., i Djurickovic, T. (2018). 'ANALYSIS OF THE INSUFFICIENT IMPLEMENTATION OF THE BASIC INSTRUMENTS OF INTERNET MARKETING IN THE BANKING SECTOR OF MONTENEGRO', Informatologia, 51(1-2), str. 53-65. https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6
Vancouver
Rondovic B, Kovacevic D, Djurickovic T. ANALYSIS OF THE INSUFFICIENT IMPLEMENTATION OF THE BASIC INSTRUMENTS OF INTERNET MARKETING IN THE BANKING SECTOR OF MONTENEGRO. Informatologia [Internet]. 2018 [pristupljeno 18.08.2019.];51(1-2):53-65. https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6
IEEE
B. Rondovic, D. Kovacevic i T. Djurickovic, "ANALYSIS OF THE INSUFFICIENT IMPLEMENTATION OF THE BASIC INSTRUMENTS OF INTERNET MARKETING IN THE BANKING SECTOR OF MONTENEGRO", Informatologia, vol.51, br. 1-2, str. 53-65, 2018. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6

Sažetak
U ovom radu autori su kritički istraživali razinu korištenja internet marketinga u bankarskoj industriji, proveli analizu trenutačne situacije, postavili razloge koji zahtijevaju sveobuhvatniju implementaciju internetskih marketinških tehnika i identificiranih čimbenika koji utječu na odabir njihove optimalne kombinacije. Za potrebe ove analize koristili smo kvalitativno istraživanje temeljeno na polustrukturiranom dubinskom intervjuu. Kvalitativno istraživanje provedeno je na uzorku od 19 predstavnika banaka. Uz ove vrste anketa provedena je analiza i evaluacija banaka web stranica, temeljena na indeksu procjene weba (WAI), dok je metoda Facebook procjene procjene (FAI) korištena za procjenu učinaka upotrebe Facebooka (kao suštinskog predstavnika društvenih mreža). Rezultati pokazuju da internet marketing ima ogroman potencijal u bankarskoj industriji, da potencijal različitih instrumenata internet marketinga nije isti i da postoje brojna ograničenja za njihovu implementaciju u bankama. Ovaj rad ima za cilj koristiti dobivene rezultate kako bi zaposlenicima i menadžmentu banaka prepoznali i razmotrili potencijal internet marketinga na dubljoj razini te pravilno prilagodili odabranu kombinaciju instrumenata na različite profile klijenata. Identificirane prepreke provedbi ovog marketinškog koncepta u crnogorskim bankama mogu pružiti osnovu za traženje rješenja za njihovo uklanjanje, pa će u konačnom dijelu rada, osim razmišljanja o identificiranim problemima, autori predočiti svoje preporuke i prijedloge. Rezultati analize mogu poslužiti kao literarna baza za usporednu analizu ove vrste u zemljama u razvoju, kao što je Crna Gora.

Ključne riječi
tradicionalni marketing; internet marketing; strategije elektroničkog marketinga; zadovoljstvo kupaca

Hrčak ID: 203305

URI
https://hrcak.srce.hr/203305

[engleski]

Posjeta: 166 *