hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI

Nataša RUPČIĆ

Puni tekst: hrvatski, pdf (206 KB) str. 1239-1261 preuzimanja: 3.659* citiraj
APA 6th Edition
RUPČIĆ, N. (2007). KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI. Društvena istraživanja, 16 (6 (92)), 1239-1261. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/19258
MLA 8th Edition
RUPČIĆ, Nataša. "KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI." Društvena istraživanja, vol. 16, br. 6 (92), 2007, str. 1239-1261. https://hrcak.srce.hr/19258. Citirano 16.07.2020.
Chicago 17th Edition
RUPČIĆ, Nataša. "KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI." Društvena istraživanja 16, br. 6 (92) (2007): 1239-1261. https://hrcak.srce.hr/19258
Harvard
RUPČIĆ, N. (2007). 'KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI', Društvena istraživanja, 16(6 (92)), str. 1239-1261. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/19258 (Datum pristupa: 16.07.2020.)
Vancouver
RUPČIĆ N. KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI. Društvena istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 16.07.2020.];16(6 (92)):1239-1261. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/19258
IEEE
N. RUPČIĆ, "KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI", Društvena istraživanja, vol.16, br. 6 (92), str. 1239-1261, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/19258. [Citirano: 16.07.2020.]

Sažetak
Koncept organizacije koja uči svojim holističkim pristupom
nastoji pomiriti interese svih zainteresiranih strana. Cilj je
stvoriti okružje u kojem će ispunjavanje ciljeva svih
zainteresiranih strana biti prirodno i obnavljajuće te istodobno
jamčiti održivost. Ideja koja djeluje kao kohezivna sila između
menadžera i zaposlenih jest učenje kao prirodna čovjekova
potreba i način razvijanja potencijala i postizanja osobnoga
blagostanja, ali istodobno i obveza poduzeća kao jedinoga
načina kako ono može dugoročno osigurati opstanak u
ekonomiji znanja. Ovim radom nastoji se dati doprinos u
razumijevanju značajki koncepta organizacije, odnosno
poduzeća koje uči, sa svrhom kritičkoga sagledavanja
mogućnosti i implikacija njegova uvođenja. Iako su
identificirane mnoge nekonzistentnosti u pogledu koncepta
organizacije koja uči te zapreke njegovu uvođenju, ipak je
neprijeporno da treba mijenjati način gledanja na poduzeće i
okruženje, što unatoč nedostacima ovaj koncept pruža.

Ključne riječi
učeća organizacija; poduzeće koje uči; kritički osvrt

Hrčak ID: 19258

URI
https://hrcak.srce.hr/19258

[engleski] [njemački]

Posjeta: 6.872 *