Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32728/tab.15.2018.27

Pristup drami i položaj drame u suvremenome srednjoškolskom književnom odgoju

Marina Jozinović
Marko Ljubešić


Puni tekst: hrvatski pdf 651 Kb

str. 451-465

preuzimanja: 895

citiraj


Sažetak

Ovim radom istražuje se položaj dramske književnosti u nastavi
Hrvatskoga jezika. U teorijskim razmatranjima posebni je naglasak
stavljen na različite motivacijske postupke koji se mogu primijeniti
u nastavi dramske književnosti, dok se empirijskim istraživanjem
pomoću posebno osmišljenog anketnog upitnika ispituje mišljenja
i stavove srednjoškolskih učenika o položaju i odnosu prema
dramskome tekstu. Zaključna razmatranja na tragu su novih
metodičkih koncepcija usmjerenih k većoj zastupljenosti dramske
književnosti te suvremenijim pristupima drami u hrvatskom
školskom sustavu.

Ključne riječi

recepcija; motivacija; dramski odgoj; literarni i teatrološki pristup dramskome djelu

Hrčak ID:

205064

URI

https://hrcak.srce.hr/205064

Datum izdavanja:

4.9.2018.

Posjeta: 1.371 *