hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.27.3.05

Politički vođe u dnevnim novinama: analiza hrvatskih parlamentarnih izbora 2016.

Damir Jugo ; Edward Bernays University College, Zagreb
Lana Ciboci ; Edward Bernays University College, Zagreb
Maja Banovac Barić ; Edward Bernays University College, Zagreb

Puni tekst: engleski, pdf (198 KB) str. 473-491 preuzimanja: 594* citiraj
APA 6th Edition
Jugo, D., Ciboci, L. i Banovac Barić, M. (2018). Political Leaders in Daily Newspapers: Analysis of the 2016 Croatian Parliamentary Elections. Društvena istraživanja, 27 (3), 473-491. https://doi.org/10.5559/di.27.3.05
MLA 8th Edition
Jugo, Damir, et al. "Political Leaders in Daily Newspapers: Analysis of the 2016 Croatian Parliamentary Elections." Društvena istraživanja, vol. 27, br. 3, 2018, str. 473-491. https://doi.org/10.5559/di.27.3.05. Citirano 22.09.2021.
Chicago 17th Edition
Jugo, Damir, Lana Ciboci i Maja Banovac Barić. "Political Leaders in Daily Newspapers: Analysis of the 2016 Croatian Parliamentary Elections." Društvena istraživanja 27, br. 3 (2018): 473-491. https://doi.org/10.5559/di.27.3.05
Harvard
Jugo, D., Ciboci, L., i Banovac Barić, M. (2018). 'Political Leaders in Daily Newspapers: Analysis of the 2016 Croatian Parliamentary Elections', Društvena istraživanja, 27(3), str. 473-491. https://doi.org/10.5559/di.27.3.05
Vancouver
Jugo D, Ciboci L, Banovac Barić M. Political Leaders in Daily Newspapers: Analysis of the 2016 Croatian Parliamentary Elections. Društvena istraživanja [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.09.2021.];27(3):473-491. https://doi.org/10.5559/di.27.3.05
IEEE
D. Jugo, L. Ciboci i M. Banovac Barić, "Political Leaders in Daily Newspapers: Analysis of the 2016 Croatian Parliamentary Elections", Društvena istraživanja, vol.27, br. 3, str. 473-491, 2018. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.27.3.05

Sažetak
Rad analizira izvještavanje dnevnih novina o ključnim političkim
vođama parlamentarnih izbora u Hrvatskoj 2016. godine, prvih
prijevremenih parlamentarnih izbora u Hrvatskoj koji su se
dogodili kao posljedica raspada vladajuće koalicije. Uvod u ove
nagle izbore na kojima se sustav preferencijalnoga glasovanja
rabio tek drugi put bila je kratka izborna kampanja i promjena
vođe najveće stranke (HDZ), što je utjecalo na snažnu prisutnost
elementa personalizacije u kampanjama vodećih stranaka i
koalicija. Ovaj rad analizira kako je pet vođa najjačih stranaka i
koalicija bilo predstavljeno u šest dnevnih novina za trajanja
službene izborne kampanje. Rezultati istraživanja pokazali su
kako su vođe dviju najvećih stranaka dominirali u medijskim
objavama, ali i da je jedino novo lice među vođama u odnosu
na prethodne izbore, predsjednik HDZ-a Andrej Plenković, imao
izraženo pozitivan tretman u većini analiziranih medija.
Konačno, rezultati pokazuju i kako su se politički programi i
privatan život političkih vođa pokazali kao marginalne teme
medijskih objava posvećenih političkim vođama.

Ključne riječi
Hrvatska; parlamentarni izbori 2016.; politički vođe; dnevne novine; personalizacija

Hrčak ID: 205087

URI
https://hrcak.srce.hr/205087

[engleski]

Posjeta: 1.133 *