hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ULOGA AFEKTIVNIH ČINITELJA U INTENZIVNOM UČENJU HRVATSKOGA KAO STRANOG JEZIKA

Ana Mikić Čolić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2982-2334 ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (386 KB) str. 5-22 preuzimanja: 168* citiraj
APA 6th Edition
Mikić Čolić, A. (2017). ULOGA AFEKTIVNIH ČINITELJA U INTENZIVNOM UČENJU HRVATSKOGA KAO STRANOG JEZIKA. Strani jezici, 46 (1-2), 5-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/205447
MLA 8th Edition
Mikić Čolić, Ana. "ULOGA AFEKTIVNIH ČINITELJA U INTENZIVNOM UČENJU HRVATSKOGA KAO STRANOG JEZIKA." Strani jezici, vol. 46, br. 1-2, 2017, str. 5-22. https://hrcak.srce.hr/205447. Citirano 25.10.2020.
Chicago 17th Edition
Mikić Čolić, Ana. "ULOGA AFEKTIVNIH ČINITELJA U INTENZIVNOM UČENJU HRVATSKOGA KAO STRANOG JEZIKA." Strani jezici 46, br. 1-2 (2017): 5-22. https://hrcak.srce.hr/205447
Harvard
Mikić Čolić, A. (2017). 'ULOGA AFEKTIVNIH ČINITELJA U INTENZIVNOM UČENJU HRVATSKOGA KAO STRANOG JEZIKA', Strani jezici, 46(1-2), str. 5-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/205447 (Datum pristupa: 25.10.2020.)
Vancouver
Mikić Čolić A. ULOGA AFEKTIVNIH ČINITELJA U INTENZIVNOM UČENJU HRVATSKOGA KAO STRANOG JEZIKA. Strani jezici [Internet]. 2017 [pristupljeno 25.10.2020.];46(1-2):5-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/205447
IEEE
A. Mikić Čolić, "ULOGA AFEKTIVNIH ČINITELJA U INTENZIVNOM UČENJU HRVATSKOGA KAO STRANOG JEZIKA", Strani jezici, vol.46, br. 1-2, str. 5-22, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/205447. [Citirano: 25.10.2020.]

Sažetak
Motivacija za učenje stranoga jezika, kao složen i apstraktan koncept (Dörnyei, 2001b: 1), određuje se najčešće na temelju dvije skupine činitelja koji proizlaze iz ciljeva učenja stranih jezika: integrativnih i instrumentalnih. Osim navedenih, naglašava se i važnost afektivnih činitelja u učenju stranoga jezika koji se ponajprije odnose na okruženje za učenje, odnosno stavove polaznika prema nastavnome planu i programu, na nastavnikovu osobnost, ponašanje, metode i stil poučavanja, ugodnu atmosferu na nastavi te na obilježja same skupine polaznika. Polazište je ovoga rada pretpostavka da su upravo afektivni činitelji presudni za uspjeh u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Da bi se pretpostavka provjerila, provedeno je istraživanje među polaznicima iz Poljske, Njemačke, Francuske, Češke, Španjolske i Finske (26 ispitanika) koji su na Filozofskom fakultetu u Osijeku pohađali intenzivne tečajeve hrvatskoga jezika. Istraživanjem su provjereni stavovi polaznika prema jezičnoj razini tečaja i prema okruženju za učenje.

Ključne riječi
stavovi; motivacija; afektivni činitelji; intenzivno učenje hrvatskoga kao stranog jezika

Hrčak ID: 205447

URI
https://hrcak.srce.hr/205447

Posjeta: 291 *