Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Utjecaj medija na gledatelja od najranije do odrasle dobi

Iva Brčić orcid id orcid.org/0000-0001-5866-9311 ; Udruga Najsretnija beba Hrvatska, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 340 Kb

str. 2019-2027

preuzimanja: 1.165

citiraj


Sažetak

Mediji danas sve više preuzimaju ulogu roditelja, odgojitelja i nastavnika, a virtualni likovi postaju uzori. Da bismo razumjeli kako mediji utječu na nas, zašto imamo određene emotivne reakcije, te zašto se ponašamo na određeni način, moramo ići na početak, u vrijeme kad smo bili fetusi, kad nismo bili zasićeni brojnim informacijama, kad komunikacija nije bila puna šumova. Upravo u toj najranijoj dobi možemo promatrati jednostavne principe komunikacije koje mediji kasnije koriste kako bi privukli pažnju gledatelja, te sadržaj učinili privlačnijim. U ovom radu pažnja će biti usmjerena na reklame, filmove i video igre. Analizirat će se na koji način koriste biološke predispozicije i urođene instinkte kako bi privukli gledatelje. Također će se analizirati sociološki i psihološki razlozi njihove popularnosti, te posljedice njihovog utjecaja na pojedinca i društvo.

Ključne riječi

mediji; utjecaj medija; filmovi; reklame; video igre; djeca; pozornost gledatelja

Hrčak ID:

205773

URI

https://hrcak.srce.hr/205773

Datum izdavanja:

18.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.940 *