hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama

Daniela Gračan   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3847-7280 ; Sveučilište u Rijeci
Maja Uran ; Visoka škola za turizam Portorož

Puni tekst: hrvatski, pdf (27 MB) str. 217-227 preuzimanja: 46* citiraj
APA 6th Edition
Gračan, D. i Uran, M. (2002). Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama. NAŠE MORE, 49 (5-6), 217-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/207399
MLA 8th Edition
Gračan, Daniela i Maja Uran. "Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama." NAŠE MORE, vol. 49, br. 5-6, 2002, str. 217-227. https://hrcak.srce.hr/207399. Citirano 13.12.2019.
Chicago 17th Edition
Gračan, Daniela i Maja Uran. "Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama." NAŠE MORE 49, br. 5-6 (2002): 217-227. https://hrcak.srce.hr/207399
Harvard
Gračan, D., i Uran, M. (2002). 'Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama', NAŠE MORE, 49(5-6), str. 217-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/207399 (Datum pristupa: 13.12.2019.)
Vancouver
Gračan D, Uran M. Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama. NAŠE MORE [Internet]. 2002 [pristupljeno 13.12.2019.];49(5-6):217-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/207399
IEEE
D. Gračan i M. Uran, "Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama", NAŠE MORE, vol.49, br. 5-6, str. 217-227, 2002. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/207399. [Citirano: 13.12.2019.]

Sažetak
Koncepcija tržišnog poslovanja nameće potrebu da istraživanju tržišta posvetimo posebnu pozornost. U radu su navedeni rezultati istraživanja na temelju provedene ankete u šest odabramh ACI marina. Dobiveni rezultati uspoređeni su s rezultatima istovjetnog istraživanja TOMAS­ NAUTIKA 2001, koje je proveo lnstitut za turizam, Zagreb. Na temelju podataka o potrebama, željama, stavovima i zapažanjima nautičkih turista te ocjenom performansi navodi se način i mogućnost poboljšanja poslovanja i ponude ACI Cluba, nautičkog turizma a tako i hrvatskog turizma uopće.

Ključne riječi
nautički turizam; ACI klub; istraživanje tržišta; strategija razvoja

Hrčak ID: 207399

URI
https://hrcak.srce.hr/207399

Posjeta: 93 *