Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2617

Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture

Marija Brajčić orcid id orcid.org/0000-0002-2440-7724 ; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Preschool Education
Dubravka Kuščević orcid id orcid.org/0000-0002-4572-9933 ; University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Department of Teacher Education
Marta Pupić Bakrač ; Elementary School Majstor Radovan in Trogir


Puni tekst: engleski pdf 215 Kb

str. 765-788

preuzimanja: 582

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 215 Kb

str. 765-788

preuzimanja: 433

citiraj


Sažetak

Cilj ovog rada bio je istražiti koliko učitelji prepoznaju likovno nadarene učenike mlađe školske dobi. U istraživanju je sudjelovalo 150 učitelja razredne nastave iz Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u Hrvatskoj. Zadatak učiteljica bio je iskreno odgovoriti na anketna pitanja vezana uz karakteristike likovno nadarenog djeteta.
Rezultati su pokazali kako su učitelji upoznati s karakteristikama likovno nadarene djece. Također, utvrdili smo da postoji statistički značajna razlika u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi s obzirom na trajanje radnog staža. Naime, mlađe sudionice s manje radnog iskustva slabije identificiraju likovno nadarene učenike od starijih učiteljica s više iskustva i manje obrazovanja. Nije uočen značajan utjecaj mjesta stanovanja u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi. Zaključili smo da je iskustvo bitan faktor u identifikaciji likovno nadarenih učenika.

Ključne riječi

likovno nadareno dijete; nastava likovne kulture; učitelj; učenik

Hrčak ID:

207407

URI

https://hrcak.srce.hr/207407

Datum izdavanja:

27.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.141 *