Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i3.2729

Model za interpretaciju postignuća učenika u predmetu Društvene znanosti

Hüseyin Çalışkan orcid id orcid.org/0000-0001-6849-1318 ; Sakarya University, Faculty of Education
Ebru Uzunkol ; Sakarya University, Faculty of Education


Puni tekst: hrvatski pdf 316 Kb

str. 939-971

preuzimanja: 244

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 316 Kb

str. 939-971

preuzimanja: 179

citiraj


Sažetak

Ovo istraživanje imalo je za cilj pokazati kako se mogu interpretirati stilovi i strategije učenja učenika osnovnih i srednjih škola koji pohađaju nastavu iz predmeta Društvene znanosti, kao i objasniti njihove stavove prema predmetu i njihova postignuća tijekom nastave. Uzorak se sastojao od 320 učenika (172 ženskog i 148 muškog spola) koji su pohađali osnovne i srednje škole u Turskoj. “Skala stilova učenja”, “Skala strategija učenja” i “Skala stavova prema predmetu Društvene znanosti” koristile su se za prikupljanje podataka, a “ocjene iz izvješća o uspjehu” koristile su se za određivanje stupnja uspješnosti u predmetu Društvene znanosti. U okviru varijabli testiran je osnovni model s pomoću analize putanje koja je uključena u strukturalno modeliranje. Zaključak je da su varijable: stilovi učenja, strategije učenja i stavovi prema predmetu zajedno pozitivno objasnile postignuća učenika u ovom predmetu.

Ključne riječi

postignuće; stav; strategija učenja; stil učenja; društvene znanosti

Hrčak ID:

207416

URI

https://hrcak.srce.hr/207416

Datum izdavanja:

27.9.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.098 *